Κώστας Καραμανλής: Εμείς, δεν θα εγκαινιάσουμε μουσαμάδες, θα εγκαινιάσουμε Μετρό

Must Read

Επίσκεψη στο Μέτρο Θεσσαλονίκης και στα γραφεία του ΟΑΣΘ, πραγματοποίησε, ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, κ. Κώστας Α. Καραμανλής, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη, Γενικό Γραμματέα Υποδομών, κ. Γιώργο Καραγιάννη και τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών, κ. Νίκο Σταθόπουλο.

Ο κ. Κώστας Καραμανλής επισκέφθηκε τα γραφεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, όπου ενημερώθηκε από τον πρόεδρο κ. Γιώργο Σκόδρα, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Οργανισμός.

Όπως ανακοίνωσε σήμερα από τα γραφεία του ΟΑΣΘ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, οπότε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα βρίσκεται στην πόλη για την 84η Διεθνή Έκθεση, θα παρουσιάσει το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών.

Ο κ. Κώστας Καραμανλής έκανε την εξής δήλωση:

«Ήλθαμε εδώ με τον υφυπουργό και τους δύο Γενικούς Γραμματείς, 20 – 25 ημέρες αφότου έχει αναλάβει η νέα διοίκηση, ο Γιώργος Σκόδρας και είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση και μια πολύ καλή ενημέρωση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Οργανισμός, τα οποία νομίζω ότι οι Θεσσαλονικείς τα γνωρίζουν καλύτερα.

Διότι η αλήθεια είναι ότι η κατάσταση ειδικά στον ΟΑΣΘ ήταν τραγική. Ήταν μια κατάσταση της απόλυτης διάλυσης. Μέσα σε δύο χρόνια τα έσοδα του Οργανισμού μέσα σε 4 χρόνια από 50 εκατ. έχουν πέσει στα 24 εκατ.

Αυτό σημαίνει ότι οι υπηρεσίες που προσφέρει ο ΟΑΣΘ στους πολίτες της Θεσσαλονικείς είναι τραγική. Τι σκεφτόμαστε και τι πρέπει να κάνουμε εμείς. Καταρχήν πρέπει να πω ο ΟΑΣΘ ήταν ο πρώτος Οργανισμός που άλλαξε μετά την ψήφιση για το επιτελικό Κράτος. Η πρώτη διοίκηση που άλλαξε ήταν ο ΟΑΣΘ. Αυτό είναι απάντηση, γιατί πολλά έχουν γραφτεί ότι καθυστερήσαμε να αλλάξουμε τον Οργανισμό.

Το δεύτερο το οποίο θα κάνουμε είναι να σχεδιάσουμε από εδώ και πέρα πως θα αντιμετωπίσουμε μια κατάσταση η οποία θέλει διαχείριση κρίσης.

Σήμερα, από τι μας ενημέρωσε και ο Πρόεδρος έχουμε στις 07:00 – 08:00 το πρωί 273 λεωφορεία, από τις 19 Αυγούστου που είχαμε 213 λεωφορεία. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πανηγυρίσουμε. Διότι 60 – 70 λεωφορεία παραπάνω – αν και αυτό δείχνει ότι γίνεται μια σημαντική δουλεία – δεν είναι αρκετά. Εγώ αυτό που μπορώ να πω είναι ότι ο Πρωθυπουργός ο ίδιος στη ΔΕΘ θα ανακοινώσει ένα πρόγραμμα διάρθρωσης για τον ΟΑΣΘ.

Επομένως θα πρέπει να περιμένουμε να ακούσουμε το πρόγραμμα και τις προτάσεις που θα κάνει ο Πρωθυπουργός και η κυβέρνηση σε κεντρικό επίπεδο για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε άμεσα τα προβλήματα που έχουν οι Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης»

Σε ερώτηση του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του ΟΑΣΘ, ο κ. Κ. Καραμανλής απάντησε:

«Σε αυτήν τη φάση θα μείνει κρατικός. Όπως έχουμε εξηγήσει και ως αντιπολίτευση, εμείς δεν ερχόμαστε εδώ για να αποδομήσουμε και να διαλύσουμε. Οι Θεσσαλονικείς χρειάζονται αξιόπιστες συγκοινωνίες και δεν τους ενδιαφέρει εάν θα είναι κρατικές ή ιδιωτικές σε αυτήν τη φάση. Εκκρεμεί η εκκαθάριση στον ΟΑΣΘ, υπάρχουν ζητήματα στα διοικητικά δικαστήρια με πρώην μετόχους και πριν ξεκαθαρίσουν όλα αυτά θα ήταν ανώριμο εκ μέρους της ηγεσίας να πάρει μία απόφαση σε ένα τόσο σημαντικό θέμα, όπως αυτό του ιδιοκτησιακού καθεστώτος».

«Ζητάμε λίγη πίστωση χρόνου. Το Σαββατοκύριακο, ο Έλληνας πρωθυπουργός θα προβεί σε ανακοινώσεις για τον ΟΑΣΘ», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Τέλος για τις ανάγκες του συγκοινωνιακού έργου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη υπογράμμισε ότι τα επόμενα χρόνια θα χρειαστούν επιπλέον 1.000 καινούρια λεωφορεία.

Η επίσκεψη στο Μετρό

Κώστας Καραμανλής: «Εμείς δεν θα εγκαινιάσουμε μουσαμάδες, θα εγκαινιάσουμε Μετρό»

Στη συνέχεια ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, επισκέφθηκε τον σταθμό Βενιζέλου και τον, υπό κατασκευή, σταθμό Αγ. Σοφία.

Ο Υπουργός, κ. Κώστας Α. Καραμανλής τόνισε:

«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης έχει περάσει από χίλια κύματα. Αυτό το οποίο μπορούμε να διαπιστώσουμε είναι ότι το έργο έχει καθυστερήσει πάρα πολλά χρόνια. Οι Θεσσαλονικείς το περιμένουν να ολοκληρωθεί προσεχώς. Δυστυχώς η προηγούμενη κυβέρνηση δεν μίλησε με ειλικρίνεια. Εμείς σήμερα ήρθαμε εδώ να διαπιστώσουμε μερικά ζητήματα και να πούμε στη ΔΕΘ την απόλυτη αλήθεια στους πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Αυτό λοιπόν που είδαμε από την προηγούμενη κυβέρνηση ήταν επικοινωνιακά τεχνάσματα και μια – αν θέλετε – φτηνή επιθεώρηση. Διότι σήμερα βρισκόμαστε στον περιβόητο Σταθμό «Βενιζέλου» και αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι δεν υπάρχουν εργοτάξια και όχι απλώς δεν έχει ξεκινήσει η κατασκευή στου σταθμού, αλλά όπως μας ενημέρωσαν οι ειδικοί, δεν έχει καν ολοκληρωθεί η μελέτη για να ξεκινήσει.

Επομένως, νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να το διαπιστώσουν και να το καταλάβουν όλοι. Πρέπει να περιμένουμε λίγες ημέρες ακόμα γιατί ο Πρωθυπουργός από το βήμα της ΔΕΘ, θα ανακοινώσει τα σχέδια που έχει για την επιτάχυνση του έργου. Πρέπει να ξέρουμε ότι το έργο αυτό είναι ένα έργο που έχει στοιχίσει πάρα πολλά χρήματα και πρωταρχικός στόχος για εμάς είναι να διασφαλίσουμε το δημόσιο συμφέρον και το δημόσιο χρήμα.

Εμείς, δεν θα εγκαινιάσουμε μουσαμάδες, θα εγκαινιάσουμε Μετρό».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Εκτός «γαλάζιας» γραμμής ο Μπελέρης για τα Τέμπη!

Ένα παρασκήνιο που θα μπορούσε να δημιουργήσει εσωτερικούς τριγμούς στην Ευρωομάδα της Νέας Δημοκρατίας, εκτυλίχθηκε χθες στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Το τηλεφώνημα στον Μπισμπίκη

Αστραπιαία διαδόθηκε, μόλις σταμάτησε την απεργία πείνας ο Πάνος Ρούτσι, ότι πασίγνωστη συνδικαλίστρια της αριστεράς ήταν εκείνη που είχε στείλει...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Τα άγνωστα επιτελεία του Σαμαρά

Στην Κηφισιά και κοντά στην πλατεία Συντάγματος χτυπά ο παλμός των επιτελείων του Αντ. Σαμαρά. Ποιοι αποτελούν τον πυρήνα Σε...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Απόφαση ΣτΕ για Επιθεώρηση Εργασίας: Έκπτωτος ο διοικητής, αλλά του έδωσαν και μπόνους 40.000 ευρώ!

Στο πλευρό της υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης παραμένει ο διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Επιθεώρησης Εργασίας, τον οποίο καθαίρεσε με...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δένδιας για Τουρκία: Ζωτικός εταίρος στο ΝΑΤΟ – Μοιράζονται την ίδια άποψη;

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, εκφώνησε την κεντρική ομιλία κατά την εναρκτήρια συνεδρίαση του 9ου Ελληνο-Βρετανικού Συμποσίου, που πραγματοποιήθηκε...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Θα ψηφίζατε ένα νέο κόμμα με επικεφαλής τον Αλέξη Τσίπρα;

Η παραίτηση του Αλέξη Τσίπρα από το κοινοβουλευτικό αξίωμα δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες. Η ανακοίνωση ενός νέου κόμματος με...
ΕΛΛΑΔΑ

Σπάραξαν καρδιές στον επικήδειο του πατέρα της αδικοχαμένης Μαρίσσας Λαιμού

Στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών παίχτηκε η τελευταία πράξη της τραγωδίας, μετά τον τραγικό και απρόσμενο θάνατο της 30χρονης Μαρίσσα Λαιμού....
ΕΛΛΑΔΑ

Ένοχος χωρίς ελαφρυντικά ο 50χρονος δολοφόνος της Γαρυφαλλιάς

Ένοχος για την δολοφονία της 41χρονης Γαρυφαλλιάς Ηλιοπούλου κρίθηκε ο 50χρονος πρώην σύντροφός της, στη δίκη που πραγματοποιήθηκε στο Μικτό...
ΕΛΛΑΔΑ

«Ο καιρός δεν έχει σύνορα»: Η πρόταση Καντερέ για μετεωρολογική συνεργασία Ελλάδας-Τουρκίας

Εντύπωση προκαλεί η πρόταση του μετεωρολόγου για πρώην βουλευτή της ΝΔ, Νίκου Καντερέ, για μετεωρολογική συνεργασία Ελλάδας-Τουρκίας. Με το επιχείρημα...

Διαβάζονται τώρα