Όλο φαεινές ιδέες είναι σε αυτή την κυβέρνηση, με τον ένα υπουργό να συναγωνίζεται τον άλλον για το ποιος θα πει τη μεγαλύτερη ανοησία και ποιος θα εκνευρίσει περισσότερο τον κόσμο.
Ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, αφού δήλωσε στη συνέντευξή του στον Νίκο Ευαγγελάτο ότι η ακρίβεια θα κάνει τον κύκλο της σαν… γρίπη και θα φύγει, τώρα θέλει την οικονομική εκπαίδευση των πολιτών για να προστατευθούν από τον… λαϊκισμό!
Ο κύριος υπουργός εκφώνησε ομιλία στην Τελετή Βράβευσης της Διεθνούς Οικονομικής Ολυμπιάδας που διεξήχθη στη Διεθνή Ολυμπιακή Ακαδημία στην Αρχαία Ολυμπία, από το τσέχικο Ινστιτούτο Οικονομικής Εκπαίδευσης (INEV), σε συνεργασία με το ΚΕΦΙΜ – Μάρκος Δραγούμης.
Και εκεί ξεστόμισε ότι: «Η οικονομική εκπαίδευση μπορεί να συμβάλλει στην προστασία από τον λαϊκισμό. Όταν οι πολίτες έχουν βασικές γνώσεις σε θέματα οικονομίας, αυτό οδηγεί σε μια καλύτερα πληροφορημένη και πιο ενεργή κοινωνία, η οποία είναι ζωτικής σημασίας αφενός για την ποιότητα των δημοκρατιών μας και αφετέρου για τη σταθερότητα των οικονομιών μας».
Όπως υπογράμμισε, η Ελλάδα έχει έρθει αντιμέτωπη στο παρελθόν με τις συνέπειες του λαϊκισμού: «Την προηγούμενη δεκαετία, η χώρα μας αντιμετώπισε μια πρωτοφανή οικονομική κρίση, πέφτοντας θύμα λαϊκίστικων πολιτικών δυνάμεων και επιλογών. Η οικονομία μας το πλήρωσε ακριβά, με το κατά κεφαλήν ΑΕΠ να μειώνεται περισσότερο από 25%, την ανεργία να εκτοξεύεται και πολλούς νέους Έλληνες να εγκαταλείπουν τη χώρα για να αναζητήσουν καλύτερες ευκαιρίες».
Μάλιστα αναφέρθηκε και στα οφέλη του κάθε πολίτη από την οικονομική εκπαίδευση: «Η κατανόηση της οικονομίας βοηθά τους ανθρώπους να λαμβάνουν τεκμηριωμένες οικονομικές αποφάσεις. Είτε πρόκειται για τη διαχείριση απλών καθημερινών ζητημάτων. Είτε για τη διαχείριση πιο σύνθετων θεμάτων, όπως οι επενδύσεις και ο προγραμματισμός για τη συνταξιοδότηση. Η οικονομική εκπαίδευση δεν αφορά, λοιπόν, μόνο την κατανόηση της οικονομίας, αλλά και την εξασφάλιση του οικονομικού μέλλοντος κάθε πολίτη ξεχωριστά».
Τόνισε ότι η προώθηση της οικονομικής εκπαίδευσης δεν είναι ένα ζήτημα που έχει να αντιμετωπίσει αποκλειστικά η Ελλάδα, και γι’ αυτό «24 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και 80 χώρες παγκοσμίως έχουν υιοθετήσει στρατηγικές για την οικονομική εκπαίδευση». Ενώ αναφέρθηκε συγκεκριμένα στις πρωτοβουλίες της ελληνικής κυβέρνησης για το συγκεκριμένο ζήτημα: «Παραδοσιακά, το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν έδινε έμφαση στα οικονομικά. Γι’ αυτό και η κυβέρνηση παρουσίασε την Εθνική Στρατηγική για την Χρηματοοικονομική Εκπαίδευση. Και ξεκινώντας από το σχολικό έτος 2025-2026, το Υπουργείο Παιδείας θα προσθέσει ένα νέο μάθημα στο Λύκειο σχετικά με τις βασικές οικονομικές έννοιες».
Δείτε ακόμα:
Δείτε φάτσα να καταλάβετε το iq του ανθρώπου που κουνάει το δάχτυλο στον κόσμο και προτείνει την οικονομική εκπαίδευση των πολιτών ο άνθρωπος που δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του έστω και μια ώρα. Τα χάλια μας τα μαύρα,και μη χειρότερα να λέμε διότι στο τέλος θα μας πει ότι δεν ξέρουμε να διαχειριστούμε την φτώχεια και την εξαθλίωση που έχουν οδηγήσει την κοινωνία. Άλλωστε ας μη ξεχνάμε την τριετία 2012-2015 που είχαν προτείνει τον κόσμο να ψωνίζει από τα Σ/Μ φρεσκοληγμενα προϊόντα που θα τα πουλούσαν σε καλύτερες τιμές, αντί να διαμαρτύρονται οι πολίτες για την ακρίβεια. Οι ίδιοι ήταν τότε οι ίδιοι είναι και τώρα.