Η 12χρονη Κατερίνα επέστρεψε στην Ελλάδα έπειτα από μια εξαιρετικά δύσκολη και πολύμηνη μάχη για τη ζωή της, έχοντας υποβληθεί σε μεταμόσχευση μυελού των οστών στην Ιταλία, με δότη τον ίδιο της τον πατέρα.
Η οικογένεια μίλησε δημόσια για πρώτη φορά, περιγράφοντας τις δραματικές στιγμές που έζησαν, αλλά και τη διαρκή αγωνία μέχρι την επιτυχημένη έκβαση της θεραπείας.
Οι γονείς της μίλησαν για έναν αδιάκοπο αγώνα ανάμεσα σε νοσοκομεία Ελλάδας και Ιταλίας, αλλά και για την ψυχολογική δύναμη που χρειάστηκε το παιδί για να αντέξει την απομόνωση και τις θεραπείες. Παράλληλα, απηύθυναν μήνυμα ελπίδας προς όλες τις οικογένειες που αντιμετωπίζουν αντίστοιχες καταστάσεις.
Η αρχή της περιπέτειας και η διάγνωση
Ο πατέρας της, Ηλίας Γκρέκος, περιέγραψε ότι η περιπέτεια ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2024, όταν η 12χρονη εισήχθη για πρώτη φορά σε νοσοκομείο στην Ελλάδα. Όπως είπε, ακολούθησε μια μακρά περίοδο συνεχών νοσηλειών και εξετάσεων, μέχρι να εντοπιστεί το σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Η μητέρα της, Έβη Πετρίδου, ανέφερε πως τα πρώτα συμπτώματα ήταν μελανιές, έντονη κόπωση και μειωμένη όρεξη, χωρίς αρχικά να υπάρχουν ξεκάθαρες ενδείξεις. Όπως είπε χαρακτηριστικά, «το ένστικτό μου δεν ηρεμούσε».
Λίγο αργότερα, οι εξετάσεις έδειξαν ότι ο μυελός των οστών της μικρής δεν λειτουργούσε, με αποτέλεσμα να μην παράγονται τα απαραίτητα στοιχεία του αίματος. «Το παιδί είχε 18 αιματοκρίτη», ανέφερε συγκλονισμένη.
Μήνες απομόνωσης και η μεταμόσχευση από τον πατέρα
Οι γονείς περιέγραψαν μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο απομόνωσης, καθώς η 12χρονη έπρεπε να παραμένει σε αποστειρωμένο χώρο για να προστατευτεί από λοιμώξεις.
Όπως ανέφεραν, η μικρή έμεινε για περίπου 8-9 μήνες μέσα σε δωμάτιο χωρίς επαφή με τον έξω κόσμο, ακόμη και χωρίς να ανοίγει παράθυρο. Παρά τις δυσκολίες, οι γονείς προσπαθούσαν να δημιουργούν καθημερινά ένα πιο «φιλικό» περιβάλλον, μέσα από παιχνίδια και δραστηριότητες.
Σε αυτό το διάστημα, ο πατέρας έμαθε πως ήταν συμβατός δότης για τη μεταμόσχευση, εξέλιξη που αποδείχθηκε καθοριστική για την πορεία της υγείας της Κατερίνας.
Η οικογένεια μίλησε και για την επιστροφή στην καθημερινότητα, με την 12χρονη να προετοιμάζεται πλέον για την επανένταξή της στο σχολείο, μετά από δύο χρόνια απουσίας και μια μεγάλη περιπέτεια που σημάδεψε όλη την οικογένεια.
Παράλληλα, οι γονείς εξέφρασαν ευγνωμοσύνη προς τους γιατρούς και όλους όσοι στάθηκαν στο πλευρό τους, ενώ έκλεισαν με ένα συγκινητικό μήνυμα: «Καμία οικογένεια να μην περνάει αυτή την κόλαση».
Δείτε επίσης:
- Κληρονομικό δίκαιο: Οι παγίδες στην ιδιόγραφη διαθήκη και οι νέες ρυθμίσεις
- Βορίζια: «Οργανωμένο κύκλωμα στην Κρήτη με ζημία άνω των 780.000 ευρώ» αποκαλύπτει η Κωνσταντία Δημογλίδου







