Μια απρόσμενη τηλεοπτική και προσωπική ανακωχή πέτυχαν ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία Ηλιάκη, αφήνοντας οριστικά στο παρελθόν τα όσα τους κρατούσαν σε απόσταση.
Το απόλυτο throwback στην ελληνική τηλεόραση πραγματοποιήθηκε με το reunion του Νίκου Μουτσινά και της Μαρίας Ηλιάκη. Χρόνια μετά την άκρως επιτυχημένη κοινή τους πορεία στην εκπομπή «Δέστε τους», οι δύο συνεργάτες συναντήθηκαν ξανά, αποτυπώνοντας το γεγονός σε ένα κοινό βίντεο στο Instagram και βάζοντας τέλος στην πολυετή «ψυχρότητα» και τις μεταξύ τους αποστάσεις.
Μπορεί οι σχέσεις τους να είχαν «παγώσει» και η Μαρία Ηλιάκη ακόμα και πρόσφατα, στις αρχές του 2026, να εξέφραζε δημόσια το παράπονό της ότι δεν μιλούσαν, όμως η ανάγκη να βρεθούν ξανά νίκησε. Μέσα από αγκαλιές και χαμόγελα στα stories τους στο Instagram, η διάχυτη χημεία τους έγινε και πάλι εμφανής μέσα από αυθόρμητα πειράγματα.
Η συνάντηση κορυφής του επικού διδύμου και τα πειράγματα on camera
«Όχι, δεν θέλω να με πας», λέει αρχικά ο Νίκος Μουτσινάς, με τη Μαρία Ηλιάκη να του απαντά: «Γιατί; Εδώ και τόσα χρόνια να μην κάνω μία καλή πράξη…». Ο παρουσιαστής συνέχισε: «Δεν χρειάζεται να την κάνεις, εγώ σε πάω, εγώ σε περπατάω. Που κάνεις τη χαρούμενη, άντε».
Στη συνέχεια του βίντεο, η Μαρία Ηλιάκη εμφανίζεται έτοιμη να αποχωρήσει και ρωτάει το Νίκο Μουτσινά: «Χάρηκες που με είδες;». «Εσύ;», της απαντά εκείνος, με την παρουσιάστρια να λέει: «Πολύ», «Α, και εγώ. Ωραία», σχολίασε ο Νίκος Μουτσινάς και συνέχισε το πείραγμα λέγοντάς της: «Δεν έχεις καλό ήλιο, για πήγαινε από δω», ενώ και οι δύο χαρακτήρισαν αυτή τη συνάντηση ως reunion.
Δείτε επίσης:
- Μαρία Ηλιάκη: «Με τον Νίκο Μουτσινά δεν θέλω να μιλήσω! Αν με καλέσει στην εκπομπή του δεν θα πάω» (video)
- Νίκος Μουτσινάς – Η απάντηση του στα παράπονα της Μαρίας Ηλιάκη: «Λυπάμαι ειλικρινά για κάποιες γνωριμίες στον χώρο»
- Μαρία Ηλιάκη: Θα συνεργαζόταν με το Νίκο Μουτσινά; «Να, αυτά δεν θέλω τώρα…»







