Το πινγκ πονγκ των ευθυνών συνεχίζεται: Ο Στυλιανίδης απαντά στην Αττική Οδό

Διαψεύδει ότι τέθηκε από την εταιρεία θέμα κλεισίματος των δρόμων

Must Read

Ανακοίνωση-απάντηση στα όσα υποστήριξε νωρίτερα η Αττική Οδός, δηλαδή ότι ζήτησε να κλείσουν οι δρόμοι, αλλά ο Χρήστος Στυλιανίδης αρνήθηκε, εξέδωσε το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας.

Με βάσει τα όσα ανέφερε η εταιρεία, κατά τη διάρκεια των δύο συσκέψεων που έγιναν 21 και 23 Ιανουαρίου, οι εκπρόσωποί της εισηγήθηκαν στον Υπουργό να απαγορευτεί η διέλευση των βαρέων οχημάτων και να μειωθεί η κυκλοφορία ενόψει της κακοκαιρίας «Ελπίδα», ωστόσο, σύμφωνα με την καταγγελία της Αττικής Οδού αυτός αρνήθηκε.

Από την πλευρά του, το Υπουργείο «διαψεύδει κατηγορηματικά» ότι «στις δύο συσκέψεις (21ης και 23ης Ιανουαρίου) τέθηκε από τη συγκεκριμένη εταιρεία αίτημα ‘προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών-βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου’ και ότι ‘όλοι οι παρόντες παραχωρησιούχοι/λειτουργοί αυτοκινητοδρόμων συμφώνησαν στην πρόταση για την προληπτική και σε κάθε περίπτωση έγκαιρη απαγόρευση των φορτηγών’».

Σύμφωνα με τα όσα προσθέτει, «στη σύσκεψη της 23ης Ιανουαρίου αποφασίστηκε ότι σε ό,τι αφορά στα βαρέα οχήματα θα γινόταν αξιολόγηση της κατάστασης νωρίς το πρωί της Δευτέρας, στη βάση της εξέλιξης και της σφοδρότητας του φαινομένου», ενώ όπως επισημαίνει, η εταιρεία «διαβεβαίωσε ότι ήταν σε πλήρη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων λόγω χιονοπτώσεων και παγετού στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητάς της».

Το Υπουργείο διερωτάται: «Η αποδοχή της απαίτησης για 2000 ευρώ αποζημίωση σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ταυτόχρονα και αποδοχή της ευθύνης για την τραγική διαχείριση της Αττικής Οδού;»

Αναλυτικά το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας στην ανακοίνωσή του αναφέρει:

«Σε απάντηση της σημερινής ανακοίνωσης της εταιρείας «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» και προς αποκατάσταση της αλήθειας, το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αναφέρει τα ακόλουθα:

1. Διαψεύδουμε κατηγορηματικά: (α) ότι στις δύο συσκέψεις (21ης και 23ης Ιανουαρίου) τέθηκε από τη συγκεκριμένη εταιρεία αίτημα «προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών-βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου». (β) ότι «όλοι οι παρόντες παραχωρησιούχοι/λειτουργοί αυτοκινητοδρόμων συμφώνησαν στην πρόταση για την προληπτική και σε κάθε περίπτωση έγκαιρη απαγόρευση των φορτηγών».

2. Αντίθετα με τους ψευδείς ισχυρισμούς της εταιρείας, στη σύσκεψη της 23ης Ιανουαρίου αποφασίστηκε ότι σε ό,τι αφορά στα βαρέα οχήματα θα γινόταν αξιολόγηση της κατάστασης νωρίς το πρωί της Δευτέρας, στη βάση της εξέλιξης και της σφοδρότητας του φαινομένου. Αυτό άλλωστε συνέβη στην περίπτωση της Νέας Οδού (Αθηνών-Λαμίας), τη Δευτέρα το πρωί.

3. Οι εταιρείες διαχείρισης, μεταξύ των οποίων και οι Αττικές Διαδρομές, εγγυήθηκαν ότι μπορούν να διαχειριστούν το φαινόμενο και να μείνουν ανοιχτοί οι δρόμοι.

4. Ειδικότερα δε σε ό,τι αφορά την εταιρεία «ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΕ» επαναλαμβάνουμε ότι διαβεβαίωσαν ότι ήταν σε πλήρη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων λόγω χιονοπτώσεων και παγετού στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητάς τους. Επιπρόσθετα, η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι διαθέτει περισσότερα οχήματα εκχιονισμού από τη συμβατική της υποχρέωση. Συγκεκριμένα, 35 εκχιονιστικά οχήματα σε 70 χλμ (δηλαδή, ένα όχημα ανά δύο χλμ).

5. Η απόφαση της σύσκεψης υλοποιήθηκε στην περίπτωση της Νέας Οδού για την οποία ίσχυαν ακριβώς τα ίδια. Εκεί, σε πλήρη συνεργασία με την Τροχαία είχαμε μια πετυχημένη διαχείριση της δύσκολης κατάστασης. Γιατί, λοιπόν, στην περίπτωση της Νέα Οδού (Αθηνών-Λαμίας) είχαμε την απόλυτα επιτυχημένη διαχείριση ενώ στην περίπτωση της Αττικής Οδού τη χείριστη διαχείριση, σε πλήρη αντίθεση με τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις της εταιρείας και της εξουσιοδότησης από τη σύσκεψη;

6. Η αποδοχή της απαίτησης για 2000 ευρώ αποζημίωση σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ταυτόχρονα και αποδοχή της ευθύνης για την τραγική διαχείριση της Αττικής Οδού; Ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας τόνιζε την Τρίτη το βράδυ ότι «ως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου».

Και καταλήγει:

«Είναι κατανοητό ότι η εταιρεία προσπαθεί να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της, ενόψει πιθανών νομικών διεκδικήσεων και επιβολής διοικητικών κυρώσεων. Δική μας υποχρέωση είναι η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος».

*φωτό αρχείου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ο αδύναμος κρίκος της κυβέρνησης

Εξαντλήθηκαν τα… κανονάκια του
SLIDER

Προκόπης Παυλόπουλος: «Βέτο σε τυχόν κυρώσεις κατά της Ρωσίας αν δεν επιβληθούν ανάλογες κυρώσεις και κατά της Τουρκίας»

Το Dnews είχε μια πολύ γόνιμη συζήτηση με τον πρώην πρόεδρο της Δημοκρατίας και Ακαδημαϊκό Προκόπη Παυλόπουλο για την κρίση...
SLIDER

Ο Άδωνις απαντάει στη Eurostat με ειρωνεία και… emoji – Από την προπαγάνδα στο θράσος

Με θράσος, ειρωνεία και… emoji που ξεκαρδίζονται στα γέλια απαντάει ο Άδωνις Γεωργιάδης στα αποκαλυπτικά στοιχεία της Eurostat που εκθέτουν...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Πώς κρίνετε την συνάντηση Τραμπ – Πούτιν στην Αλάσκα;

Σύμφωνα με τις διαρροές αλλά και τις δημόσιες δηλώσεις των δύο προέδρων, η συνάντηση Τραμπ – Πούτιν στην Αλάσκα αναθέρμανε...
ΕΛΛΑΔΑ

12 χρόνια από τους πυροβολισμούς στην 17χρονη Ασπασία – Η συγκλονιστική ανάρτηση της μητέρας της

12 ολόκληρα χρόνια πέρασαν από τις 12 Αυγούστου 2013 όταν η 17χρονη Ασπασία Μπόγρη από το Άργος δέχθηκε πυροβολισμούς από...
ΕΛΛΑΔΑ

Hellenic Train μια από τα ίδια: Ακινητοποιήθηκε τρένο στο δρομολόγιο Αίγιο-Κιάτο

Déjà vu από την Hellenic Train! Ακινητοποιήθηκε την Πέμπτη η αμαξοστοιχία 303, στις 10:43, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αίγιο-Κιάτο. Η...
ΕΛΛΑΔΑ

Μπετόβεργα διαπέρασε το πόδι 18χρονου στο Βόλο – Έτρεχε για να σωθεί από νεαρούς

Ένα επεισόδιο ανάμεσα σε νεαρούς τα ξημερώματα στην Νέα Ιωνία, στο Βόλο είχε σοβαρή κατάληξη για 18χρονο ο οποίος τραυματίστηκε...

Διαβάζονται τώρα