ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΘεσσαλονίκη: Έκαψε ζωντανό 32χρονο στη μέση του δρόμου πριν 9 χρόνια και τώρα «σπάει» τα ισόβια

Θεσσαλονίκη: Έκαψε ζωντανό 32χρονο στη μέση του δρόμου πριν 9 χρόνια και τώρα «σπάει» τα ισόβια

Τον έκαψε ζωντανό στη μέση του δρόμου και του επιβλήθηκε κάθειρξη 15 ετών

Ένας 39χρονος το 2013 έβαλε φωτιά σε 32χρονο στη μέση του δρόμου και τον έκαψε ζωντανό, στην Πλατεία Ναυαρίνου, στη Θεσσαλονίκη. Πλέον «σπάει» τα ισόβια και μειώνει την ποινή του.

Το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Θεσσαλονίκης, κατά πλειοψηφία, αφού τον έκρινε ένοχο για ανθρωποκτονία εκ προθέσεως, του αναγνώρισε το ελαφρυντικό λόγω καλής συμπεριφοράς, επιβάλλοντάς του ποινή 15ετούς κάθειρξης.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης