ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΟυκρανοί στρατιώτες γονατιστοί μπροστά στο μνημείο των θυμάτων του Λουχάνσκ

Ουκρανοί στρατιώτες γονατιστοί μπροστά στο μνημείο των θυμάτων του Λουχάνσκ

Αιχμάλωτοι πολέμου οδηγήθηκαν εκεί από τους αυτονομιστές

Αιχμάλωτοι στρατιώτες των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας μεταφέρθηκαν στο νεκροταφείο των θυμάτων της ουκρανικής επίθεσης στο Λουχάνσκ.

Το μνημείο έχει ανεγερθεί για τα άμαχά θύματα που έχασαν τη ζωή τους τα τελευταία οχτώ χρόνια, πολλά εκ των οποίων ήταν παιδιά.

Παρόμοιες ενέργειες έχουν κάνει και η αυτονομιστές στο Ντόνετσκ, όπου ουκρανοί αιχμάλωτοι οδηγήθηκαν εκεί για να ζητήσουν «συγγνώμη» από τα αθώα θύματα.

Δείτε το βίντεο:

[videopress OICO5Wh5]

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης