ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑγρίνιο: 15χρονη έσπασε στο ξύλο την 17χρονη αδερφή της και την έστειλε στο νοσοκομείο!

Αγρίνιο: 15χρονη έσπασε στο ξύλο την 17χρονη αδερφή της και την έστειλε στο νοσοκομείο!

Η κοπέλα λιποθύμησε - Η δράστιδα συνελήφθη

Ένα απίστευτο περιστατικό που περιλαμβάνει τόσο την ενδοοικογενειακή αλλά και την βία ανηλίκων έχει αναστατώσει μια οικογένεια στο Αγρίνιο.

Συγκεκριμένα, μια 15χρονη ξυλοκόπησε άγρια την 17χρονη αδερφή της με μπουνιές και κλωτσιές με αποτέλεσμα η τελευταία να λιποθυμήσει και να χρειαστεί να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.

Δεν έχει γίνει γνωστή η αιτία της συμπλοκής μεταξύ των δύο αδερφών. Η ανήλικη δράστιδα συνελήφθη.

Δείτε το ρεπορτάζ:

https://exchange.glomex.com/video/v-d0ovfzq9p45t?integrationId=40599w17mbz7o7uw

Δείτε επίσης:

Ηράκλειο: Ηλικιωμένοι πέρασαν τη νύχτα σε εκκλησία για να ξεφύγουν από τον βίαιο γιο τους!

Ξέφυγε η βία ανηλίκων: 7χρονος «σκηνοθέτησε» τον ξυλοδαρμό 8χρονου και ανέβασε βίντεο στο TikTok!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης