ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΜε κορωνοϊό και ο Αλβέρτος του Μονακό

Με κορωνοϊό και ο Αλβέρτος του Μονακό

Δεν γλύτωσε ούτε ο πρίγκηπας του Μονακό! Με επίσημη ανακοίνωσή του, το παλάτι ανακοίνωσε ότι ο πρίγκηπας του Μονακό είναι θετικός στον κορωνοϊό.

Ο πρίγκηπας Αλβέρτος και επικεφαλής του Πριγκιπικού Οίκου των Γκριμάλντι, Αλβέρτος Β’, αισθάνθηκε αδιαθεσία και έκανε το τεστ που τον έδειξε θετικό.

«Η κατάσταση της υγείας του πρίγκιπα, δεν πνέει ανησυχία», επισημαίνεται επίσης στην ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης