ΑΡΧΙΚΗΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΕπανήλθε σε κανονική λειτουργία το X - Είχε «πέσει» για περίπου μια ώρα

Επανήλθε σε κανονική λειτουργία το X – Είχε «πέσει» για περίπου μια ώρα

Μέχρι στιγμής είναι άγνωστοι οι λόγοι του τεχνικού προβλήματος

Αποκαταστάθηκε το απόγευμα του Σαββάτου (24/5) η λειτουργία του Χ (πρώην Twitter), το οποίο είχε «πέσει» για περίπου μια ώρα.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα παρακολούθησης διακοπών Downdetector.com, η οποία παρακολουθεί τις διακοπές συγκεντρώνοντας αναφορές κατάστασης από διάφορες πηγές, αλλά και μαρτυρίες χρηστών το X του Ίλον Μασκ είχε τεθεί εκτός λειτουργίας.

Μέχρι στιγμής είναι άγνωστοι οι λόγοι του τεχνικού προβλήματος.

Υπενθυμίζουμε ότι η σελίδα εμφάνιζε μήνυμα σφάλματος και δεν φόρτωνε το περιεχόμενο. Προβήματα στην πλατφόρμα παρουσιάστηκαν ανά την υφήλιο αλλά και στην Ελλάδα.

Πηγή φωτό: unsplash.com/Rubaitul Azad

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης: «Έπεσε» το X – Προβλήματα στην πλατφόρμα και στην Ελλάδα

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης