Νέο γαλάζιο αντάρτικο με ερώτηση – σοκ βουλευτών της Ν.Δ.!

Must Read

Οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Οικονόμου, Κατσανιώτης Ανδρέας, Ζεμπίλης Αθανάσιος και Μπαραλιάκος Ξενοφώντας κατέθεσαν τις σκέψεις τους με την μορφή ερώτησης προς την υπουργό παιδείας Σοφία Ζαχαράκη αναφορικά με το γεγονός ότι μαθητές προάγονται και αποφοιτούν από το Λύκειο με βαθμούς κάτω από τη βάση σε όλα τα βασικά μαθήματα.

Παράλληλα οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας σημειώνουν  προβληματισμούς τους για την ποιότητα της εκπαιδευτικης διαδικασίας, την αξία του απολυτηρίου και αν προτίθεται η κυβέρνηση να κάνει κάτι για να αλλάξει αυτό

Τα ερωτηματικά αυτά, στοιχειοθετούνται με συγκεκριμένες αληθινές περιπτώσεις

Σε άρθρο της ιστοσελίδας esos.gr την Πέμπτη 15/5/2025 αναφέρεται ότι μαθητές Λυκείου μπορούν να προαχθούν στην επόμενη τάξη και να αποκτήσουν απολυτήριο ακόμη και αν έχουν βαθμό κάτω από τη βάση σχεδόν σε όλα τα βασικά μαθήματα.

Σύμφωνα με το άρθρο το σχολικό έτος 2021 — 2022 που ακολούθησε την περίοδο της καραντίνας και πραγματοποιήθηκαν ξανά οι γραπτές εξετάσεις, ο συνολικός βαθμός των μαθητών διαμορφώθηκε σε αισθητά χαμηλότερα επίπεδα.

Στην ιστοσελίδα αναφέρονται συγκεκριμένα παραδείγματα  σύμφωνα με τα οποία:

  •  Εάν κάποιος μαθητής έχει 08 σε κάθε ένα από τα: άλγεβρα, γεωμετρία, φυσική, χημεία, βιολογία, αρχαία, λογοτεχνία κι έκθεση, καθώς επίσης 12 σε γυμναστική, αγγλικά και θρησκευτικά, βγάζει μέσο όρο 10 και περνά στην επόμενη τάξη.
  • Με 12 μαθήματα με βαθμούς από 5 έως 9 και 8 μαθήματα από 10 έως 12,3 και ένα Ι8άρι στην Φυσική Αγωγή μαθητής της Α Λυκείου προάγεται με βαθμό ΙΟ,2
  • Με 7 μαθήματα από 5,5 έως 8,4 , ο μαθητής προάγεται με βαθμό
    11,8

Οι βουλευτές τονίζουν πως ο στόχος της κυβέρνησης είναι η πρόοδος των μαθητών να αντανακλά πραγματικές γνώσεις και δεξιότητες, ιδιαίτερα σε μια σειρά από βασικά μαθήματα. Τα όσα αναφέρονται στο παραπάνω άρθρο όμως προβληματίζουν.

Η υποβάθμιση των απαιτήσεων για την απόκτηση του σχολικού απολυτηρίου, με την χορήγηση του ακόμη και σε εκείνους που δεν έχουν κατακτήσει επαρκώς βασικά γνωστικά αντικείμενα αλλοιώνει την αξία του τίτλου και πλήττει την αξιοπιστία του.

Η νοοτροπία της «ανεξαρτήτως απόδοσης προαγωγής» με την ταυτόχρονη επιμονή στο ίδιο εκπαιδευτικό εξεταστικό μοντέλο ,λειτουργούν ως αντικίνητρο για τη μελέτη και τη συστηματική εργασία. Αποδυναμώνουν το ρόλο και τη σημασία του δημόσιου σχολείου ως βασικού πυλώνα μόρφωσης και διαμόρφωσης χαρακτήρα για τη νέα γενιά της πατρίδας μας

Τέλος οι βουλευτές απευθύνουν τα παρακάτω ερωτήματα προς την υπουργό

– Έχει το υπουργείο στη διάθεση του αριθμητικά στοιχεία για όσους προάγονται ή αποφοιτούν με κάτω από τη βάση σχεδόν σε όλα τα βασικά μαθήματα ; Ποιος είναι αυτός ο αριθμός;

– Το γεγονός ότι προάγονται ή αποφοιτούν ή είναι δυνατόν να συμβεί κάτι τέτοιο, μαθητές με βαθμούς κάτω από τη βάση σχεδόν σε όλα τα βασικά μαθήματα αποτελεί για το Υπουργείο κίνδυνο απαξίωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας;

– Είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης -και αν ναι με ποιον τρόπο σκοπεύει- να αντιμετωπίσει την στρέβλωση αυτή;

– Σχεδιάζει το Υπουργείο Παιδείας την επεξεργασία ενός διαφορετικού μοντέλου εξέτασης, με διαδικασία και περιεχόμενο που να άπτεται περισσότερο στις απαιτήσεις, τις προκλήσεις και τις δυνατότητες που κυριαρχούν στην εποχή μας;

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Σίγουρα εκ του πονηρού “βγήκε” τέτοια ανησυχία από τους συγκεκριμένους αυτή την στιγμή στοχευμένα για κάποιον λόγο που ίσως σύντομα αποκαλυφθεί. Να μας πουν επίσης αυτοί οι “ανησυχούντες για την παιδεία” γιατί δεν διαμαρτύρονται για τις συνεχείς προδοτικές υποχωρήσεις στα εθνικά θέματα και εάν ψήφισαν υπέρ του γάμου των ανωμάλων και τις υιοθεσίες αθώων παιδιών από αυτούς για να τα βιάζουν ανενόχλητοι.

  2. Το δίκαιο θα ήταν να δίδονταν κουπόνια ίσης αξίας με το κόστος του μαθητή ανά έτος και οι γονείς να επιλέγουν ιδιωτικό ή δημόσιο σχολείο για το παιδί τους.
    Το να πηγαίνει σε σχολείο και απλά να κάνει βόλτα να παίρνει ένα χαρτί χωρίς να ξέρει σωστή ανάγνωση και γραφή είναι κρίμα για όλους
    Φορολογούμενους γονείς μαθητές

  3. Πεινάνε τα φροντιστήρια και τα ιδιωτικά και θέλουν να ανοίξουν κι άλλα. Γι αυτό την κάνουν την ερώτηση αν δεν καταλάβατε. Γιατί αν δεν βγάλεις το λύκειο, τί διαφορά θα έχεις με τον εισαγόμενο Πακιστανό και το μισθό του? Αυτό δεν είναι αντάρτικο,είναι πασούλα στην υπουργό για περαιτέρω ιδιωτικοποίηση. Αν ενδιαφέρονταν πραγματικά θα ρωτούσαν γιατί υπάρχουν τέτοιοι βαθμοί και πως θα ενισχυθεί η διδασκαλία για να διορθωθούν οι βαθμοί μέσα από αυτή.

  4. Πλησιάζουν εκλογές και ξαφνικά δημιουργούνται δήθεν προβληματισμοί για την πλήρη παρακμή της παιδείας η οποία υλοποιήθηκε συστηματικά και σταδιακά από το 1981 έως σήμερα από τους ΕΦΙΑΛΤΕΣ πολιτικούς νάνους κατόπιν εντολών ανθελληνικών σκοτεινών κέντρων για την πλήρη υποβάθμιση της διανοητικής & πνευματικής λειτουργίας των νεοελλήνων. Η μέγιστη και άθλια ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ για την δημιουργία φθηνών εντυπώσεων!!!

  5. Σήμερα οι περισσότεροι μαθητές και μαθήτριες αποφοιτούν “ΣΤΟΥΡΝΑΡΙΑ ” από το λύκειο. Αν τους βάλεις να γράψουν 10 λέξεις και οι 10 είναι ανορθογραφες με ορθογραφικά λάθη που βγάζουν μάτια. Για δε τα σημεία στίξης τόνοι, κόμμα, τέλεια και άλλα, εκεί γίνεται το έλα να δεις

    • Συμφωνώ και επιπλέον τα νέα παιδιά έχουν πολύ φτωχό και περιορισμένο λεξιλόγιο και αυτό είναι έγκλημα για το εύρος και τον πλούτο της Ελληνικής γλώσσας που η σωστή καθημερινή χρήση της προάγει την διανοητική λειτουργία του ατόμου.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

spot_img
spot_img

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This