Το streaming κυριαρχεί πλέον επίσημα στον κόσμο της τηλεόρασης, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τη συνδυασμένη τηλεθέαση της καλωδιακής και ελεύθερης τηλεόρασης στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen για τον Μάιο του 2025, το 44,8% του συνολικού τηλεοπτικού χρόνου αφιερώθηκε σε πλατφόρμες streaming, ενώ η παραδοσιακή τηλεόραση (συνδρομητική και ελεύθερη) συγκέντρωσε το 44,2%. Αν και η μετάβαση αυτή φαινόταν αναπόφευκτη, οι ειδήσεις, τα αθλητικά και οι νέες τηλεοπτικές σεζόν κράτησαν τη συμβατική τηλεόραση ανταγωνιστική για περισσότερο καιρό από ό,τι αναμενόταν.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η άνοδος του YouTube, το οποίο ξεπέρασε ακόμα και το Netflix, κατακτώντας την πρώτη θέση με μερίδιο 12,5% στην τηλεθέαση μέσω streaming για τέταρτο συνεχόμενο μήνα. Ακολουθούν οι πλατφόρμες της Disney (Hulu, ESPN), το Prime Video της Amazon και το Roku Channel. Παράλληλα, τα δωρεάν, με διαφημίσεις, κανάλια streaming — όπως τα Pluto TV, Tubi και το ίδιο το Roku — συγκέντρωσαν συνολικά μερίδιο 5,7%, ξεπερνώντας την τηλεθέαση κάθε επιμέρους παραδοσιακού τηλεοπτικού σταθμού.
Η αλλαγή αυτή αντικατοπτρίζει όχι μόνο τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και αλλαγές στις συνήθειες του κοινού, που αναζητά μεγαλύτερη ευελιξία, ποικιλία και έλεγχο στο τι βλέπει και πότε. Αν και η παραδοσιακή τηλεόραση πιθανόν να διατηρήσει την παρουσία της χάρη σε «ζωντανό» περιεχόμενο όπως τα σπορ και οι ειδήσεις, η τάση δείχνει πως το μέλλον της ψυχαγωγίας είναι, πλέον, ξεκάθαρα διαδικτυακό.
Δείτε Επίσης: