ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΗ Κατερίνα Σακελλαροπούλου δίνει τον μισό μισθό της για το επόμενο δίμηνο

Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου δίνει τον μισό μισθό της για το επόμενο δίμηνο

Ο Κυριάκος Μητστοτάκης κάλεσε τους βουλευτές του να προσφέρουν τους μισούς μισθούς τους στη μάχη κατά του κορωνοϊού και η πρώτη που ανταποκρίθηκε ήταν η… Κατερίνα Σακελλαροπούλου. Από την Προεδρία της Δημοκρατίας ανακοινώθηκε πως η κα Σακελλαροπούλου: «εκτιμώντας την δύσκολη οικονομική συγκυρία στην οποία έχει βρεθεί η χώρα λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, ως ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης αποφάσισε για τους επόμενους δυο μήνες να καταθέσει το ήμισυ του μισθού της στον σχετικό ειδικό λογαριασμό».

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης