ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΤρεις ακόμη νεκροί με το «καλημέρα»! Έφτασαν τα 46 τα θύματα του Covid-19 στη χώρα μας

Τρεις ακόμη νεκροί με το «καλημέρα»! Έφτασαν τα 46 τα θύματα του Covid-19 στη χώρα μας

Τρεις ακόμη νοσηλευόμενοι άφησαν την τελευταία τους πνοή σήμερα το πρωί, ανεβάζοντας τον αριθμό των θυμάτων του κορωνοϊού στην Ελλάδα στους 46.

Συγκεκριμένα, νικημένοι από τη φονική νόσο «έφυγαν» ένας 78χρονος στο νοσοκομείο «Σωτηρία», μια 82χρονη στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» και ένας 79χρονος στο Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.

Σύμφωνα με σχετικές πληροφορίες, οι δύο εξ αυτών είχαν υποκείμενα νοσήματα, ενώ ο 78χρονος αποτελεί το έκτο θύμα του φονικού ιού στην Κοζάνη.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης