ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣτα 47 τα θύματα από τον κορωνοϊό στην Ελλάδα – 51χρονος από την Πτολεμαΐδα άφησε την τελευταία του πνοή

Στα 47 τα θύματα από τον κορωνοϊό στην Ελλάδα – 51χρονος από την Πτολεμαΐδα άφησε την τελευταία του πνοή

Ένας 51χρονος από την Πτολεμαΐδα, έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό όντας ο δεύτερος νεκρός από την περιοχή, μέσα σε λίγες ώρες, ανεβάζοντας τον αριθμό των θυμάτων στα 47.

Δείτε επίσης: Τραγικές συνθήκες στα δημόσια νοσοκομεία: Μολύνθηκαν 101 νοσηλευτές με έναν νεκρό από κορωνοϊό!

Ο 51χρονος, μεταφέρθηκε πριν από δύο ημέρες στο Νοσοκομείο της Πτολεμαΐδας και στη συνέχεια λόγω αναπνευστικών προβλημάτων διακομίσθηκε διασωληνωμένος στο Νοσοκομείο «Άγιος Δημήτριος» της Θεσσαλονίκης όπου κατέληξε.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης