Η αντιπολίτευση αποκαλύπτει το απίστευτο: Η επίσημη ιστοσελίδα της τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Πελοποννήσου οδηγεί πλέον σε… online casino.
Αν νομίζατε ότι το μόνο «τζόγο» στην Πελοπόννησο ήταν να βρείτε παρκάρισμα στην Καλαμάτα, ετοιμαστείτε για μια νέα έκπληξη. Η καμπάνια “Mythical Peloponnese”, που κάποτε προέβαλε τα μυθικά τοπία της περιοχής, έχει μετατραπεί σε κάτι… πραγματικά μυθικό – έναν οδηγό για online τζόγο!
Από τον Μυκηναϊκό πολιτισμό στα… μηχανάκια
Η παράταξη του Πέτρου Τατούλη «Νέα Πελοπόννησος» αναδεικνύει μια υπόθεση που θα μπορούσε να είναι σενάριο κωμωδίας, αν δεν ήταν τόσο… τραγικά αληθινή. Η ιστοσελίδα https://www.mythicalpeloponnese.gr/, που κάποτε φιλοξενούσε πληροφορίες για τα αρχαία θέατρα της Επιδαύρου και τα κάστρα της Μεσσηνίας, προσφέρει πλέον συμβουλές για… κερδοφόρα παιχνίδια καζίνο.
Το πιο ειρωνικό στην όλη υπόθεση είναι ότι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα είχε δημιουργηθεί με χρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς πόρους. Οι πολίτες της Ευρώπης που συνέβαλαν στην προβολή των αρχαίων μνημείων της Πελοποννήσου, μάλλον δεν φανταζόταν ότι τα χρήματά τους θα κατέληγαν να… προωθούν το online τζόγο.
Η καμπάνια “Mythical Peloponnese” αποτελούσε ολοκληρωμένη προσπάθεια προβολής του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, με έρευνες, μελέτες και εκθέσεις που παρουσίαζαν τον πολιτισμό, την ιστορία και το φυσικό κάλλος όλων των Περιφερειακών Ενοτήτων. Σήμερα, όποιος αναζητήσει πληροφορίες για τα αρχαία μνημεία της περιοχής, μπορεί να βρεθεί να διαβάζει στρατηγικές για το πόκερ.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της υπόθεσης είναι ότι η Περιφέρεια εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το λογότυπο της καμπάνιας “Mythical Peloponnese” σε όλο το επίσημο υλικό της. Έτσι, οι τουρίστες που βλέπουν τα φυλλάδια προώθησης και επισκέπτονται την αντίστοιχη ιστοσελίδα, αντί για πληροφορίες σχετικά με τα μυστήρια της αρχαίας Ελευσίνας, ανακαλύπτουν τα… μυστήρια των καρτών.
Η αντιπολίτευση απαιτεί από την Περιφερειακή Αρχή να αναλάβει δράση και να αποκαταστήσει αυτό που χαρακτηρίζει ως «ντροπή». Καλεί τους αρμόδιους να εξηγήσουν πώς μια επίσημη τουριστική καμπάνια, χρηματοδοτημένη με δημόσιους και ευρωπαϊκούς πόρους, κατάντησε να προωθεί τον online τζόγο.
Σύμφωνα με το tharrosnews.gr η καμπάνια θα παρουσιαστεί σε λίγες ημέρες στην Καλαμάτα, στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου “place brand” της περιοχής. Μένει να δούμε αν το νέο brand θα είναι πιο… τυχερό από το προηγούμενο.
*Φωτογραφία αρχείου
Δείτε επίσης:
- Κατεχόμενα: Τζογάρουν σε καζίνο, δηλώνουν τα κέρδη τους στο τελωνείο και φεύγουν «κύριοι»
- Ερμιόνη: Ο σεΐχης των ΗΑΕ φτιάχνει ξενοδοχείο-παλάτι
Βγάζετε καχύποπτα συμπεράσματα.
Είναι πολύ πιθανό η ιστοσελίδα να έχει χακαριστεί!
Ψάξτε σε μηχανή αναζήτησης με το όνομα (Mythical Peloponnese), ίσως να την βρείτε σε άλλη διεύθυνση.