Αναστάτωση στους πελάτες παγκοσμίως προκάλεσε η Ticketmaster καθώς αναγκάζεται να αλλάξει τον τρόπο που πουλά εισιτήρια!
Πιο συγκεκριμένα έπειτα από έρευνα που έγινε από την Competition and Markets Authority (CMA) (Αρχή Ανταγωνισμού και Αγοράς) εντοπίστηκαν δύο ζητήματα στον τρόπο που η εταιρεία για την πολυαναμενόμενη περιοδεία του συγκροτήματος Oasis.
Ticketmaster: Τι δεν έκανε!
Ειδικότερα, η Ticketmaster δεν ενημέρωσε τους πελάτες που βρίσκονται στις ουρές διαδικτυακής αναμονής για εισιτήρια ότι αυτά πωλούνταν σε δύο διαφορετικές τιμές καθώς τα φτηνά εισιτήρια είχαν εξαντληθεί. Μάλιστα, ορισμένα εισιτήρια πωλούνταν 2,5 φορές πάνω από την τιμή κανονικού εισιτηρίου, χωρίς να παρέχουν κανένα επιπλέον όφελος για τους πολίτες που τα αγόραζαν.
Τι συμφώνησε η Ticketmaster
Έτσι μετά την έρευνα και την εύρεση των προβληματικών σημείων η Ticketmaster συμφώνησε να ενημερώνει τους πελάτες 24 ώρες νωρίτερα για τις διαφορετικές τιμές, να παρέχει περισσότερες πληροφορίες για τις τιμές των εισιτηρίων κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών ουρών, να μην χρησιμοποιεί παραπλανητικές ετικέτες εισιτηρίων, που δίνουν την εντύπωση ότι ένα εισιτήριο είναι καλύτερο από ένα άλλο όταν δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Η έρευνα έγινε μετά από καταγγελίες που έκαναν πελάτες από τους οποίους ορισμένοι πλήρωσαν ακόμα και 355 λίρες για εισιτήρια που αρχικά κόστιζαν μόλις 148!
Ήδη από τον περασμένο μάρτιο η εταιρεία CMA είχε ανακοινώσει ότι ζητούσε μια σειρά από μέτρα που ακόμη δεν είχαν συμφωνηθεί. Τότε εξήγησε ότι η Ticketmaster χαρακτήριζε ορισμένα εισιτήρια καθίμενων ως «πλατινένια» και τα πωλούσε σχεδόν δύο φορές και μισή ακριβότερα από τα αντίστοιχα κανονικά εισιτήρια, χωρίς να εξηγεί γιατί ήταν πιο ακριβά.
Η αρχή διαπίστωσε ότι «υπήρχε κίνδυνος οι καταναλωτές να έχουν την παραπλανητική εντύπωση ότι τα πλατινένια εισιτήρια ήταν καλύτερα».
Δείτε επίσης:
Η Άννα Βίσση «ανάβει φωτιές» στο Καλλιμάρμαρο – Ουρές από το απόγευμα για τη μεγάλη συναυλία