Να μπουν ιδιώτες στην Τροχαία

Να εμπλακούν ιδιώτες οδηγοί στην καταγραφή τροχαίων παραβάσεων

Must Read

Σωτήρια καινοτομία στην Γαλλία: ιδιωτικά αυτοκίνητα με ραντάρ και κάμερες καταγράφουν παραβάσεις και τις μεταδίδουν αυτόματα στην Αστυνομία.

Η Ελλάδα κάθε χρόνο χάνει περίπου 650 άτομα σε τροχαία δυστυχήματα. Οι σοβαροί τραυματισμοί είναι χιλιάδες και δεκάδες χιλιάδες οι ζωές που καταστρέφονται από τη ζούγκλα που επικρατεί στην άσφαλτο. Η Τροχαία έχει αποδείξει ότι δεν μπορεί να επιβάλλει το νόμο στις εθνικές οδούς, τις λεωφόρους και τα δρομάκια των πόλεων. Τα αίτια της ανημπόριας της είναι πολλά και δεν είναι του παρόντος να τα αναλύσουμε. Αυτό που μπορεί να γίνει άμεσα είναι να εμπλακούν ιδιώτες οδηγοί στην καταγραφή τροχαίων παραβάσεων, όπως γίνεται στην Γαλλία.

Το όνομα του κύριου προγράμματος είναι “Dexter” (Dispositif externalisé) — δηλαδή το εξωτερικευμένο σύστημα ραντάρ με χρήση ιδιωτών. Στόχος του “Dexter” είναι να αποδεσμευτεί η Αστυνομία από τις διαδικασίες ελέγχου της ταχύτητας, ώστε να επικεντρωθεί σε πιο σοβαρές υποθέσεις (οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, ναρκωτικών κ.λπ.).

Τα οχήματα είναι banalisés, δηλαδή χωρίς εμφανή διακριτικά. Φαίνονται σαν κοινά αυτοκίνητα. Φέρουν πάνω τους κάμερες και ραντάρ τελευταίας τεχνολογίας. Αυτά τοποθετούνται στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Ελέγχουν ταυτόχρονα πολλές λωρίδες και πολλά οχήματα. Μόλις ανιχνευθεί παράβαση, το σύστημα φωτογραφίζει (χωρίς χρήση φλας) το όχημα και «διαβάζει» την πινακίδα. Τα δεδομένα (φωτογραφία, ώρα, τοποθεσία GPS, ταχύτητα) αποστέλλονται αυτόματα και κρυπτογραφημένα στο Εθνικό Κέντρο Επεξεργασίας Παραβάσεων. Ο οδηγός του αυτοκινήτου-ραντάρ δεν μαθαίνει τίποτα· ούτε αν βεβαιώθηκε παράβαση ούτε τα στοιχεία του παραβάτη. Για να βεβαιωθεί η παράβαση άνθρωπος (υπάλληλος του κέντρου επεξεργασίας παραβάσεων) ελέγχει το υλικό.

Δηλαδή, στην πράξη το αυτοκίνητο-ραντάρ δεν μοιράζεται τις πληροφορίες του με τον οδηγό που κάθεται μέσα: εκείνος απλώς οδηγεί στη διαδρομή που του έχει οριστεί, και το σύστημα κάνει όλη την ανίχνευση και αποστολή στο κέντρο.

Ο ιδιώτης οδηγός του αυτοκινήτου ραντάρ δεν επιλέγει δρομολόγια. Η διαδρομή και οι ώρες λειτουργίας του αυτοκινήτου ραντάρ ορίζονται από τις αστυνομικές αρχές ή τους δημάρχους κάθε περιοχής κάλυψης.

Η αμοιβή των οδηγών ή των εταιρειών τους δεν εξαρτάται από τον αριθμό των παραβάσεων που βεβαιώνονται, αλλά από τα χιλιόμετρα που διανύουν τα αυτοκίνητα ραντάρ – κι αυτό έχει προσυμφωνηθεί με τις αρχές. Οι παραβάσεις που βεβαιώνονται με αυτό το σύστημα συνήθως είναι: Υπέρβαση ορίου ταχύτητας, κυκλοφορία σε απαγορευμένες λωρίδες και παράνομη χρήση λωρίδας, η μη τήρηση των αποστάσεων και η παραβίαση κόκκινου σηματοδότη.

Αυτό δεν θα έπρεπε να γίνει και στην Ελλάδα; Πόσες ζωές θα σωθούν και πόσα έξοδα (υγιειονομικής περίθαλψης κ.ά) θα γλιτώσουν οι φορολογούμενοι από την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων;

*Φωτογραφία αρχείου

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΠΟΥ ΨΟΦΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΦΟΡΤΩΣΑΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ???
    ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑ ΤΟ ΣΑΡΑΒΑΛΟ ΣΑΜΙΝΑ ??? ΣΑ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΙΚ ΤΡΑΙΝ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ 57 ΝΟΜΑΤΟΥΣ ???
    ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΓΥΦΤΟΥΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΑΚΗ ???
    ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑ ΤΟΥΣ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ ΠΟΥ ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΑΠΟΣΤΟΛΗ ???
    Η ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΤΣΑΜΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ???

    ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ?? ΟΧΙ ΟΤΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΜΠΛΟΚΟ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΠΑΠΑΚΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΝΤΑΞ ΜΗ ΤΟ ΞΕΥΤΕΛΙΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ

  2. Αγαπητε κυριε Λιακο.
    Αν δεν ειστε μηχανικος τοτε καλυτερα μην προτεινετε κατι ετσι απλως σας αρεσε απο καποια αλλη χωρα.
    Εφοσον τα τροχαια ατυχηματα ειναι στην ατζεντα της κυβερνησης μπορουν ανετα να θεσπιστουν τα εξης:
    – Καμερα με καταγραφικο σε καθε νεο οχημα που ταξινομειται στην Ελλαδα. Υποχρεωση τοποθετησης σε ολα τα υπολοιπα δαπανη ιδιοκτητη μεσω αλλων κινητρων. Ετσι θα καταγραφονται ολα τα ατυχηματα.
    – Καμερες αυτοματης καταγραφης σε καθε φαναρι.
    – Κοφτης ταχυτητας σε ολα τα ΙΧΕ για ταχυτητες πανω απο τα 150km/h.
    – Μειωση του οριου στους αυτοκινητοδρομους στα 100km/h. Στις αστικες περιοχες 60km/h σε ολες τις συλλεκτηριες αρτηριες αστικους αυτοκινητοδρομους και κλειστες οδους. Γενικο οριο εντος κατοικημενης περιοχης τα 40km/h
    – Καταργηση οδων ταχειας κυκλοφοριας εντος οριων αστικων περιοχων.
    – Καθειρξη μη εφεσιμη και εξαγορασιμη για θανατηφορα ατυχηματα που προκαλουνται απο μεθη και παρομοια περιστατικα.
    – Ειδικα μετρα για υπερηλικες οδηγους ωστε να αποκλειστουν να εχουν οχημα οσοι δεν ειναι φυσικα ικανοι.
    Η λιστα ειναι ανεξαντλητη και ανεξοδη. Η θεληση υπαρχει;

  3. Καί Αυτά γιατί νά τά κάνει Ιδιοτης ;;;;;;;;;;
    Για νά ΈΧΟΥΜΕ καί άλλους ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ, νά πληρώνουμε;;;;;;;;;;;;
    Αυτό δεν μπορεί νά τό κάνει η τροχαία,
    εφόσον την ΞΑΝΑΚΆΝΟΥΝ ΤΡΟΧΑΊΑ;;;;;;;
    Τί ιδέες καί τί μυαλά ΚΟΥΒΑΛΆΤΕ;;;;;;;;
    Δηλαδή για νά ΣΩΘΟΎΝ Όλα αυτά τά παιδιά πού σκοτώνονται πρέπει η ΤΡΟΧΑΊΑ νά δοθεί σέ ιδιωτες;;;;;;;;;;
    Είδαμε καί τούς Σιδηροδρόμους πού δόθηκαν σε ιδιώτες τί έγινε. Τά δυστυχήματα καί τά Ατυχήματα πού έχουν σέ έναν ΜΉΝΑ, δεν τά είχε ο ΟΣΕ από την
    δημιουργία των Σιδηροδρόμων.
    Άντε Νά χαθείτε επιτήδειοι πού ψάχνετε για ΦΆΕΙ από τήν ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΉ ΟΡΓΆΝΩΣΗ.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Latest News

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΜΜΜ: 24ωρη απεργία την 1η Οκτωβρίου – Πώς θα λειτουργήσουν 

Σε απεργιακό κλοιό η χώρα την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου.Εργαζόμενοι του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα θα συμμετέχουν στην 24ωρη πανελλαδική...

More Articles Like This