Ουδείς αμφισβητεί ότι η αναστολή λειτουργίας δεκάδων υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ, ειδικά στην περιφέρεια, τη νησιωτική Ελλάδα και τις ακριτικές περιοχές, συνιστούν «ασύμμετρο», εθνικό και κοινωνικό χτύπημα.
Η αντιπολίτευση και φορείς καταλογίζουν ευθύνες στην Κυβέρνηση με το Μαξίμου να αποποιείται ευθυνών κάνοντας λόγω για απόφαση της εταιρείας και εξαπολύοντας πυρά στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για το υπερταμείο.
Εσείς ποιος πιστεύετε ότι ευθύνεται για το φιάσκο με τα ΕΛΤΑ;







