Η ιταλική ναυτιλιακή εταιρεία Grimaldi Group πρόσθεσε ένα νέο οχηματαγωγό πλοίο επόμενης γενιάς στον στόλο της, ονομάζοντας μάλιστα το επιβλητικό πλοίο «Grande Istanbul» για να υπογραμμίσει τους μακροχρόνιους δεσμούς της με την Τουρκία!
Ναυπηγημένο στην Κίνα, το πλοίο έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί στη διαδρομή Ανατολικής Ασίας-Κόλπου Βασόρας της εταιρείας και έχει προετοιμαστεί για μελλοντική χρήση αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου.
Το «Grande Istanbul» είναι το τέταρτο από τα επτά οχηματαγωγά πλοία (PCTC) που παρήγγειλε ο όμιλος. Έχει μήκος περίπου 200 μέτρα και ολική χωρητικότητα 77.500, προσφέροντας χωρητικότητα έως και 9.241 οχήματα.

Η τελετή ονοματοδοσίας και παράδοσης πραγματοποιήθηκε στην Σαγκάη της Κίνας και παρευρέθηκαν υψηλόβαθμα στελέχη της κινεζικής ναυπηγικής και των συνεργατών της, συμπεριλαμβανομένου του αντιπροέδρου της Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS), Zhang Wei, του εκτελεστικού διευθυντή του ομίλου Grimaldi, Luigi Pacella Grimaldi, και εκπροσώπων της κινεζικής εταιρείας παραγωγής μηχανημάτων SANY.
Γιατί «Grande Istanbul»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi, δήλωσε ότι η εισαγωγή σύγχρονων και φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων έχει συμβάλει στην αύξηση της ποιότητας των υπηρεσιών στις ασιατικές διαδρομές της εταιρείας.
Επίσης, επεσήμανε ότι η επιλογή του ονόματος «Grande Istanbul» εφιστά την προσοχή στις μακροχρόνιες λιμενικές συνδέσεις του ομίλου με την Τουρκία, οι οποίες έχουν αναπτυχθεί εδώ και πολλά χρόνια.
Επί χρόνια, τα πλοία του Ομίλου Grimaldi καταπλέουν σε διάφορα τουρκικά λιμάνια (Ambarli, Autoport, Derince, Gemlik, Izmir και Yenikoy) στο πλαίσιο τακτικών δρομολογίων μεταφοράς οχημάτων και άλλων τροχαίων φορτίων στη Μεσόγειο και από/προς τη Βόρεια Ευρώπη.
Το πλοίο θα αποπλεύσει από τα κινεζικά λιμάνια Taicang και Ningbo, μεταφέροντας περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα, σχεδόν 1.000 βαν και πάνω από 4.800 μέτρα άλλου φορτίου στο λιμάνι Jebel Ali στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Το «Grande Istanbul» έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε το σύστημα πρόωσής του να μπορεί να μετατραπεί στο μέλλον ώστε να λειτουργεί με αμμωνία, ένα πιθανό καύσιμο πλοίων χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, ο προηγμένος κινητήρας και η υψηλή χωρητικότητα φόρτωσης του επιτρέπουν να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά μονάδα φορτίου έως και 50% σε σύγκριση με τις παλαιότερες γενιές πλοίων PCTC (Pure Car and Truck Carrier).
*Πηγή φωτογραφίας: www.linkedin.com/company/grimaldi-group/
Δείτε επίσης:
- Ολοκληρώθηκε το ιστορικό deal στη μόδα – Η Prada εξαγόρασε τη Versace
- Σκάνδαλο με 510 ορφανά από Ουκρανία – Η «διάσωση» που έγινε εφιάλτης σε ξενοδοχεία της Τουρκίας
- Ιταλία: Αποσύρει την στρατιωτική της υποστήριξη στην Ουκρανία!

