Ευρωπαϊκή Εισαγγελία: Στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας φαίνεται πως βρίσκονται δεκάδες δήμαρχοι και πρώην υψηλόβαθμος κατικός παράγοντας. Αυτό συμβαίνει επειδή ο ευρωπαϊκός μηχανισμός διερευνά σκάνδαλο μεγατόνων με υπερτιμολογημένους ψηφιακούς υδρομετρητές. Μάλιστα το συνολικό κόστος σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ξεπερνά τα 300 εκατ. ευρώ.
Οι έρευνες δείχνουν πως αρκετοί τοπικοί άρχοντες εξαναγκάστηκαν να συμμετάσχουν για να λάβουν χρηματοδότηση από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης», ενώ πολλοί φέρονται να κρύβουν τις ευθύνες τους, παραπέμποντας σε «ανώτερους» συμβούλους και κρατικούς αξιωματούχους.
Διαβάστε περισσότερα στο dimarxos.gr







