ΟΠΑΠ: Φρέσκια και δυναμική καμπάνια για το υπεύθυνο παιχνίδι με χριστουγεννιάτικη διάθεση

Η προστασία των παικτών και η υπεύθυνη διασκέδαση στο επίκεντρο

Logo

Περίληψη άρθρου

Τη νέα καμπάνια του για το Υπεύθυνο Παιχνίδι λάνσαρε ο ΟΠΑΠ, μέλος της Allwyn, με αφορμή την χριστουγεννιάτικη περίοδο, που μόλις έχει ξεκινήσει. Με νεανική, σύγχρονη γλώσσα και αισθητική, η καμπάνια τοποθετεί το Υπεύθυνο Παιχνίδι και την ασφάλεια των παικτών στο επίκεντρο της διασκέδασης.

Πρόκειται για μία εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, που προτρέπει τους παίκτες –και ειδικότερα τις νεότερες γενιές– να θέτουν όρια, ώστε το παιχνίδι να παραμένει ασφαλές και διασκεδαστικό.

Ως ηγέτης στον τομέα του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, ο ΟΠΑΠ παρέχει στους πελάτες του, τόσο στο δίκτυο των καταστημάτων του, όσο και στο online κανάλι, τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να παίζουν με μέτρο και να διατηρούν τον έλεγχο.

Μάλιστα, οι καινοτόμες δράσεις και πρωτοβουλίες της εταιρείας έχουν επισφραγιστεί με τις κορυφαίες πιστοποιήσεις διεθνών οργανισμών (WLA και European Lotteries), ενώ παράλληλα έχουν βραβευτεί και διακριθεί σε παγκόσμιους θεσμούς (EGR Awards).

Ισχυρό πλέγμα προστασίας των παικτών

Παράλληλα, η νέα καμπάνια του ΟΠΑΠ για το Υπεύθυνο Παιχνίδι αναδεικνύει τις πολιτικές και τις πρωτοβουλίες της εταιρείας για την προστασία των παικτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σε αυτές περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η αξιοποίηση προηγμένης τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης (AI) για την πρόληψη της υπερβολικής ενασχόλησης με τα παίγνια, καθώς και ειδικές ενημερωτικές δράσεις στα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY και σε μεγάλα πολιτιστικά και αθλητικά γεγονότα.

Στον ιστότοπο του ΟΠΑΠ υπάρχει ειδική ενότητα, στην οποία είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες που σχετίζονται με τα παιχνίδια της εταιρείας και το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Μεταξύ άλλων, οι παίκτες μπορούν να βρουν και ένα ερωτηματολόγιο αυτό-αξιολόγησης, που τους βοηθά να ανακαλύψουν εάν η ενασχόλησή τους με τα τυχερά παιχνίδια υπερβαίνει το πλαίσιο της διασκέδασης.

Σημειώνεται ότι το Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελεί διαχρονική προτεραιότητα για τον ΟΠΑΠ, η οποία θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο με το rebranding του σε Allwyn, από τις αρχές του 2026.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Αλλαγές και στο Μαξίμου

Πιο κοντά από ποτέ βρίσκεται ο ανασχηματισμός που αναμένεται τις προσεχείς εβδομάδες αφού ούτως ή άλλως η απομάκρυνση των Τσιάρα...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Σωρεία καταγγελιών για διόδια στα μπλόκα

Σύμφωνα λοιπόν με πληθώρα καταγγελιών, στα δύο βασικά οδικά δίκτυα προς Πάτρα και Θεσσαλονίκη, οι κατά τόπους αστυνομικές δυνάμεις επιτρέπουν...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

«Πόλεμος» Καιρίδη – Δαβάκη για τα μάτια του Δένδια

Οξύτατο επεισόδιο ανάμεσα στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ Δημήτρη Καιρίδη και τον υφυπουργό Άμυνας Θανάση Δαβάκη έγινε μέσα και έξω...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βουλή: Χαμός με Πολάκη και Θεοδωρικάκο

Επεισόδιο με ειρωνείες και χαρακτηρισμούς συνέβη στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ανάμεσα στον Τάκη Θεοδωρικάκο και τον Παύλο...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Πλακώθηκαν» Καιρίδης-Δαβάκης

Πρωτοφανής ένταση επικράτησε πριν την σημερινή (19/12) συνεδρίαση στην Βουλή της Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων. Πλακώθηκαν… Πιο συγκεκριμένα,...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Ποιος είναι ο μεγάλος χαμένος από την Eξεταστική στον ΟΠΕΚΕΠΕ;

Μεγάλη αίσθηση έχουν προκαλέσει στον δημόσιο βίο οι εικόνες από την εξέταση συγκεκριμένων μαρτύρων που εμπλέκονται στο σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ. Η...
ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Ένας 11χρονος και ένα βρέφος βρέθηκαν να κοιμούνται έξω στο κρύο

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στην Θεσσαλονίκη όταν ένας 11χρονος και ένα βρέφος εντοπίστηκαν να κοιμούνται σε αυλή νεόκτιστου σπιτιού. Περίοικος...
ΕΛΛΑΔΑ

«Έχουν ικανοποιηθεί ή δρομολογηθεί τα 20 από τα 27 αιτήματα που έθεσαν οι αγρότες» λένε πηγές του Υπουργείου

Τα 16 από τα συνολικά 27 αιτήματα που έχουν θέσει οι αγρότες έχουν ικανοποιηθεί ή αντιμετωπίζονται θετικά αναφέρουν πηγές του...
ΕΛΛΑΔΑ

ΟΠΑΠ: Φρέσκια και δυναμική καμπάνια για το υπεύθυνο παιχνίδι με χριστουγεννιάτικη διάθεση

Τη νέα καμπάνια του για το Υπεύθυνο Παιχνίδι λάνσαρε ο ΟΠΑΠ, μέλος της Allwyn, με αφορμή την χριστουγεννιάτικη περίοδο, που...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης