ΑΡΧΙΚΗVIRALΘεσσαλονικείς έκαναν πάρτι σε καρότσα για να γιορτάσουν την άρση των μέτρων (video)

Θεσσαλονικείς έκαναν πάρτι σε καρότσα για να γιορτάσουν την άρση των μέτρων (video)

Μετά τη συναυλία της Άλκηστις Πρωτοψάλτη πάνω σε φορτηγό στους δρόμους της Αθήνας, πριν λίγες ημέρες, η Θεσσαλονίκη απαντά με διαφορετικό είδος μουσικής.

Μια ομάδα νεαρών που διοργανώνει πάρτι, ανέλαβε να διασκεδάσει τους Θεσσαλονικείς και να τους υπενθυμίσει ότι το καλοκαίρι είναι κοντά και σύντομα θα μπορούν να χορέψουν σε beach bars… 

Οι «Ravesons» όπως λέγεται η ομάδα των νεαρών, φόρτωσε σε καρότσα φορτηγού τα ηχοσυστήματα της και έκανε τον γύρο του κέντρου της συμπρωτεύουσας με ποδηλάτες και πεζούς να απολαμβάνουν τη μουσική τους και να τους ακολουθούν. 

Φυσικά δεν έλειψε και η παρέμβαση της αστυνομίας, όταν στη συμβολή της Αγίας Σοφίας με την Τσιμισκή τους σταμάτησαν για έλεγχο και ζήτησαν να σταματήσει το πάρτι.

https://www.youtube.com/watch?v=tJ20a31J6_I

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε εδώ το βίντεο με το πάρτι στο φορτηγό

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης