Κάποιοι στις φωτογραφίες των εκτελεσθέντων από τους Ναζί κατακτητές, είδαν Έλληνες. Κάποιοι άλλοι είδαν μόνο Κομμουνιστές.
Οι Γερμανοί που τους εκτέλεσαν έβλεπαν μόνο Έλληνες. Άλλωστε, όταν αντικατέστησαν κάποιον που δραπέτευσε, αρπάζοντας ένα 14χρονο που βρήκαν στον δρόμο, δεν το ρώτησαν αν είναι Κομμουνιστής. Έπρεπε να συμπληρωθεί ο αριθμός “200 Έλληνες”. Αυτή ήταν η διαταγή.
Όπως και στην Κάνδανο, στα Καλάβρυτα, στο Δίστομο, στην Παραμυθιά, και σε τόσους άλλους τόπους μαρτυρίου του λαού μας, οι Ναζί εγκληματίες δεν ρώταγαν νέους, γέροντες και γυναικόπαιδα αν ήταν Κομμουνιστές.
Η διαδικτυακή «εκτέλεση»
Αφήνοντας το κομμάτι της επιβεβαίωσης για τη γνησιότητα των φωτογραφιών στους ειδικούς, όπως και εκείνο της ταυτοποίησης των προσώπων, δεν μπορούμε να μη σχολιάσουμε το πραγματικά εκπληκτικό ξεσάλωμα διαφόρων ακροδεξιών -μηδέ και φιλοκυβερνητικών εξερουμένων- τρολ, με αφορμή το γεγονός ότι οι περισσότεροι από τους εκτελεσθέντες την Πρωτομαγιά του 1944 στην Καισαριανή, ήταν μέλη του ΚΚΕ.
Την ώρα που όλο το το έθνος, μέσα από τα πρόσωπα αυτών των Ελλήνων που οδηγούνται στο εκτελεστικό απόσπασμα, βλέπει την αποφασιστικότητα, τη γενναιότητα και την καρτερία με την οποία ο λαός μας αντιμετώπισε τη βαρβαρότητα των προγόνων των Γερμανών εταίρων μας, κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να ξεράσουν πάνω τους τις αρρωστημένες ιδεοληψίες τους, σχεδόν δικαιολογώντας τα εγκλήματα των κατακτητών.
Οι τότε και οι τωρινοί «εθνικιστές»
Το πιο περίεργο, είναι ότι αυτοί που είδαν στις φωτογραφίες μόνο Κομμουνιστές, ανήκουν σε έναν χώρο, που υποτίθεται ότι βασικό του μέλημα είναι να υπερασπίζεται το ελληνικό έθνος. Θέλουν να λένε ότι είναι «πατριώτες» ή «εθνικιστές», μπορούν όμως σε κάθε ευκαιρία να δικαιολογήσουν τις θηριωδίες ξένων κατακτητών, αρκεί να τους θεωρούν ιδεολογικά “δικούς” τους.
Στον ίδιο τοίχο, ή σε άλλους αντίστοιχους, εκτελέστηκαν και άλλοι, που δεν ήταν Κομμουνιστές. Τα μέλη της εθνικιστικής ΠΕΑΝ που ανατίναξε τη ναζιστική ΕΣΠΟ (Εθνικοσοσιαλιστική Πατριωτική Οργάνωση), στην πιο πολύνεκρη μέχρι τότε (1942) δολιοφθορά στην κατεχόμενη Ευρώπη. Μέλη της ΠΑΟ, της ΕΚΚΑ, του ΕΔΕΣ, ανεξάρτητων οργανώσεων, ακόμα και της Χ.
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος, για τους σύγχρονους αυτοαποκαλούμενους «εθνικιστές». Δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά, ότι αν ζούσαν στην κατοχή, θα υποστήριζαν την εθνικιστική ΠΕΑΝ και όχι τη δωσιλογική ΕΣΠΟ…
Το πνεύμα του δωσιλογισμού παραμένει ζωντανό
Πάντα αναρωτιόμουνα πώς ήταν δυνατόν εκείνη την εποχή, Έλληνες να συνεργάζονται με τους κατακτητές, για να εξοντώσουν ιδεολογικούς τους αντιπάλους. Ήρθαν αυτές οι αντιδράσεις σε ετούτες τις φωτογραφίες για να μου δείξουν ότι όχι μόνον ήταν δυνατόν, αλλά δυστυχώς το πνεύμα των δωσιλόγων είναι ακόμα ζωντανό.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό που για κάποιους σήμερα (δεξιούς κι αριστερούς) είναι δευτερεύον, για εκείνους που αντιστέκονταν τότε (αριστερούς και δεξιούς) ήταν πρωτεύον. Τα τελευταία τους ολιγόλογα μηνύματα, λίγο πριν εκτελεστούν, δεν αναφέρονταν ούτε σε κομμουνισμούς, ούτε σε κόμματα, ούτε σε παρατάξεις.
Όπως το μαντήλι που πέταξε ο 23χρονος Σπήλιος, από το καμιόνι που τον μετέφερε στον τοίχο της Καισαριανής:
«Αμπελογιάννης Σπήλιος του Κωνσταντίνου. Οδός Άστρους 93 Κολωνός. Έτσι πεθαίνουν οι τίμιοι Έλληνες. Πεθαίνω περήφανος. Ζήτω η Λευτεριά. Διαβάτη Έλληνα, το ρούχο τούτο να το πας στην παραπάνω διεύθυνση. Είναι η στερνή επιθυμία ενός ανθρώπου που ξέρει να πεθαίνει για την λευτεριά. Ζήτω ο Ελληνικός Λαός»…


Τροφή στον διχασμό από τους αριστερούς όπως πάντα.
Μόνο ταγματασφαλίτες και δοσίλογοι υπήρξαν,ανθελληνες αριστεροί που ήθελαν την ήττα στην Μικρασία και την απόσπαση της Μακεδονίας που μέχρι στις φυλλάδες τους τα έγραφαν δεν υπήρξαν…
Δοσίλογοι; Τους μπερδεύεις με τον πατέρα σου τον Αδολφο και τη μάνα σου τον Μητσοτάκη
Ο αρθρογράφος έχει δίκιο και τα σχόλια τον επαληθεύουν … οι Έλληνες ασχολούνται ακόμη με την Αριστερά και την Δεξιά, οπότε είνει περιττόν να περιμένουμε ένα οποιοδήποτε καλύτερο μέλλον για την χώρα. Έχει ριζωθεί για τα καλά ένας ανόητος διχασμός ο οποίος δεν δίνει ελπίδα για μια καλύτερη Ελλάδα .
Καθόμαστε και ασχολούμαστε με τους σφαγείς του ΚΚΕ.
Οι μπολσεβίκοι δολοφόνησαν 10.000 Έλληνες σε Μελιγαλά, Φενεό, “Δεκεμβριανά”. Και πλασάρονται ως “αγωνιστές”. Αλλά αν δολοφονήσεις 20.000 Έλληνες δεν είσαι εγκληματική οργάνωση. Για προλεταριακή δικτατορία “μάχονταν”. Σκότωναν ένα Γερμανό δίπλα σε εθνικόφρονα χωριά για να προκαλέσουν την μαζική εξαφάνισή του μέσω των γερμανικών αντιποίνων. Αρθρογραφε είσαι θλιβερότατος, ιστορικά παν-αδαής και συναισθηματικό θύμα της αγιοποιητικής προπαγάνδας των κόκκινων τεράτων. Εκτός αν είσαι ένας από δαύτους.
Όχι, είναι πατριώτης. Εσύ, δεν είσαι.
Εσύ είσαι ένα προδότης και χαφιές του ΚΚΕ.
Οι πρόγονοί σου ήταν συνεργάτες των Γερμανών;
Ψοφα μωρή Ουρανία Μιχαλολιακου. Σπορά των ηττημένων του 45. Ψοφα λεσι
Στον Μελιγαλά είχαν ταμπουρωθεί όλοι οι ένοπλοι συνεργάτες των Γερμανών που λούφαξαν φοβισμένοι όταν τους άφησαν οι προστάτες τους. Δικαίως σκοτώθηκαν όσοι σκοτώθηκαν γιατί ήταν εκ των πραγμάτων προδότες. Τα υπόλοιπα ανήκουν στην Ιστορία
αριστερό σκουπίδι !!!
Δυστυχώς σε ετούτη την δύσκολη για την Ελλάδα εποχή που ζούμε, οι πολιτικοί που έχουν κάνει καριέρα εδώ και γενεές ξεπουλώντας την χώρα για ιδίων όφελος όταν νιώσουν ότι απειλείται η θέσης τους από τους πραγματικούς Πατριώτες αντιδρούν γρήγορα και συγχρονισμένα. Τα αποτελέσματα τα είδαμε και στον βανδαλισμό του μνημείου των θυμάτων του Ναζισμού αλλά και στις δηλώσεις της “αριστεράς” που μόλις ακούσει την λέξη Ελλάδα βγάζει καπνούς γιατί γνωρίζει ότι θα θιχθούν τα ξένα συμφέροντα που με τόση μαεστρία εξυπηρετούν και ας έχουν και οι μεν και οι δε τις ταμπέλες δεξιός – αριστερός.
Είναι φονιάδες, κατσαπλιάδες και αλήτες.