Συνελήφθησαν δύο άτομα στη Θεσσαλονίκη για παραβίαση της νομοθεσίας περί ζώων, μετά από περιστατικό κακοποίησης σκύλου το μεσημέρι του Σαββάτου (14/3) στις Συκιές.
Ένας 43χρονος φέρεται να ασκούσε βία σε σκύλο ράτσας λαμπραντόρ μπροστά στην 33χρονη ιδιοκτήτρια του ζώου, ενώ οι αστυνομικοί του Α.Τ. Νεάπολης – Συκεών επενέβησαν και προχώρησαν στη σύλληψή τους.
Σε βάρος και των δύο σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας που αφορά την προστασία των ζώων.
Ο σκύλος αφαιρέθηκε από την κατοικία της 33χρονης, ενώ επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 5.000 ευρώ για την παράβαση της σχετικής νομοθεσίας.
Δείτε επίσης: «Τέρμα γκάζι» στη Θεσσαλονίκη – Χειροπέδες σε 22χρονο που έτρεχε με 179 χλμ/ώρα







