ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΘεσσαλονίκη: Συνελήφθη άνδρας που κακοποιούσε σκύλο μπροστά στην ιδιοκτήτρια

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη άνδρας που κακοποιούσε σκύλο μπροστά στην ιδιοκτήτρια

Χειροπέδες και στην 33χρονη

Συνελήφθησαν δύο άτομα στη Θεσσαλονίκη για παραβίαση της νομοθεσίας περί ζώων, μετά από περιστατικό κακοποίησης σκύλου το μεσημέρι του Σαββάτου (14/3) στις Συκιές.

Ένας 43χρονος φέρεται να ασκούσε βία σε σκύλο ράτσας λαμπραντόρ μπροστά στην 33χρονη ιδιοκτήτρια του ζώου, ενώ οι αστυνομικοί του Α.Τ. Νεάπολης – Συκεών επενέβησαν και προχώρησαν στη σύλληψή τους.

Σε βάρος και των δύο σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας που αφορά την προστασία των ζώων.

Ο σκύλος αφαιρέθηκε από την κατοικία της 33χρονης, ενώ επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 5.000 ευρώ για την παράβαση της σχετικής νομοθεσίας.

Δείτε επίσης: «Τέρμα γκάζι» στη Θεσσαλονίκη – Χειροπέδες σε 22χρονο που έτρεχε με 179 χλμ/ώρα

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης