ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΟμπράντοβιτς: «Φεύγω - Αναλαμβάνω την ευθύνη»

Ομπράντοβιτς: «Φεύγω – Αναλαμβάνω την ευθύνη»

Το αφιερωματικό βίντεο της Παρτίζαν

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς υπέβαλε την Τετάρτη την παραίτησή του μέσω επιστολής στο σάιτ της Παρτίζαν. Έπειτα από 4,5 χρόνια, ο Ζοτς αποχωρεί από την τεχνική ηγεσία της σερβικής ομάδας μετά τις απανωτές ήττες στην Euroleague.

Η επιστολή Ομπράντοβιτς

«Αγαπητοί φίλαθλοι της Παρτίζαν,

Πριν από 4,5 χρόνια επέστρεψα στον αγαπημένο μου σύλλογο και ξεκίνησα μαζί σας να ζω το ομορφότερο όνειρο. Είχα την επιθυμία και τον στόχο η Παρτίζαν μας, ξανά έπειτα από 10 χρόνια, να γίνει μέρος της Euroleague· και όλοι μαζί τα καταφέραμε. Οι αγώνες του αγαπημένου μας συλλόγου έγιναν κάτι περισσότερο από μπάσκετ, χάρη σε εσάς που είστε οι πιο άξιοι γι’ αυτό. Δυστυχώς, έφτασε η στιγμή που έπρεπε να αναλάβω την ευθύνη για όλα τα άσχημα πράγματα που συνέβησαν αυτή τη σεζόν και να υποβάλω την αμετάκλητη παραίτησή μου.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι βοήθησαν τον σύλλογό μας όλα αυτά τα χρόνια: τον πρόεδρο του συλλόγου και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, όλους τους ανθρώπους του οργανισμού, καθώς και όλους τους χορηγούς.

Είμαι βαθιά ευγνώμων σε όλους τους παίκτες που ήταν μαζί μας αυτά τα τέσσερα και μισό χρόνια, στα μέλη του προπονητικού μου επιτελείου (τους οποίους έχω πολλές φορές τονίσει ότι είναι οι καλύτεροι που είχα), και φυσικά ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλους τους φιλάθλους της Παρτίζαν!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σας ευχαριστώ για την αμέριστη υποστήριξη, τον σεβασμό και την αγάπη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια σε κάθε περίσταση!

Πάντα ένας από εσάς, αιώνια ευγνώμων!»

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης