14-7-2020

Άνω-κάτω η Premier League! Σκέψεις για… μείωση του 90λεπτου και επιστράτευση του YouTube (video)

Παρά το γεγονός ότι το πρωτάθλημα της Premier League αναμένεται να επανεκκινηθεί στις 8 Ιουνίου, η ανησυχία για τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό εξακολουθεί να παραμένει ιδιαίτερα έντονη, ενώ, ζητήματα όπως η χρονική διάρκεια των αναμετρήσεων και η τηλεοπτική τους κάλυψη, χρειάζονται επείγουσα επαναπροσέγγιση.

Η επιθυμία της πλειοψηφίας των ομάδων της Premier League να ξεκινήσει το πρωτάθλημα είναι δεδομένη, ωστόσο, τα σενάρια για τις συνθήκες υπό τις οποίες θα γίνει αυτό, συνεχώς πολλαπλασιάζονται, με τα πιο πρόσφατα να κάνουν λόγο για μείωση του 90λεπτου και προβολή αγώνων μέσω της πλατφόρμας του YouTube.

Ο Γκόρντον Τέιλορ, διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Επαγγελματιών Ποδοσφαιριστών σε Αγγλία και Ουαλία (PFA), αποκάλυψε σήμερα, μιλώντας σε ραδιοφωνική εκπομπή του BBC, ότι, ημίχρονα που θα διαρκούν λιγότερο από το συνήθη χρόνο των 45 λεπτών είναι μία πιθανότητα που εξετάζεται, στην περίπτωση που αποφασιστεί η συνέχεια των πρωταθλημάτων.

«Οι παίκτες ανησυχούν για την ασφάλειά τους, δεν είναι ανόητοι», τόνισε χαρακτηριστικά ο Τέιλορ, προσθέτοντας ότι «θα πρέπει να ικανοποιηθεί το αίτημά τους ότι είναι ασφαλές να επιστρέψουν και αυτή είναι η επιλογή τους. Δεν γνωρίζουμε το μέλλον, αλλά ξέρουμε τι προτάσεις έχουν γίνει, τι ιδέες έχουν προωθηθεί, όπως η πιθανότητα να έχουμε περισσότερες αλλαγές, τα παιχνίδια να μην διεξάγονται με πλήρη ημίχρονα 45 λεπτών, ενώ γίνονται συζητήσεις και για ουδέτερα γήπεδα».

Προβολή αγώνων μέσω YouTube για αποφυγή συνωστισμού

Όσον αφορά, εξάλλου, στο ζήτημα της ασφάλειας, συζητιέται και η ελεύθερη προβολή αναμετρήσεων από το YouTube, καθώς το γεγονός ότι τα ματς θα γίνουν κεκλεισμένων των θυρών, μπορεί να δημιουργήσει συνωστισμό σε μέρη όπου θα μεταδίδονται μέσα από τις συνδρομητικές πλατφόρμες.

Με βάση τη συγκεκριμένη πρόταση, είναι ήδη σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με τα δίκτυα Sky και BT Sports, ώστε κάποιες από τις 92 αναμετρήσεις να μεταδοθούν και μέσα από τα κανάλια τους στο YouTube, με ελεύθερη πρόσβαση στους φιλάθλους των ομάδων.

  • Το Twitter, πάντως, δεν το βλέπει με καλό μάτι:

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ