Στο Άμπου Ντάμπι γίνεται τουρνουά εφηβικών ομάδων (παίκτες έως 18 χρόνων) που διοργανώνει η Euroleague. Σε αυτό μετέχει η ομάδα του Άρη η οποία την ώρα που αγωνιζόταν με την Μονακό ήχησαν σειρήνες. Ο αγώνας διακόπηκε με απόφαση των διοργανωτών για λόγους ασφαλείας.
Οι ομάδες παρέμειναν στο γήπεδο και σε λίγο αναμένεται να συνεχιστεί.
Όπως έγινε γνωστό ιρανικός πύραυλος χτύπησε αμερικανική βάση που βρίσκεται 20 χλμ. από το γήπεδο που γίνεται το τουρνουά.
Γονείς των αθλητών επικοινώνησαν με την ελληνική πρεσβεία για πάρουν εντολές κι όπως δήλωσαν όλοι είναι καλά και δεν κινδυνεύουν.








