Παρασκευή 25/6/2021

Συνεργασία του ΕΟΤ με το Bloomberg για το «συναίσθημα» του ελληνικού καλοκαιριού

Με μια ψηφιακή καμπάνια, η οποία απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο, ο ΕΟΤ συνεργάζεται πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου ομίλου μέσων μαζικής ενημέρωσης παγκοσμίως.

Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ – Bloomberg βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling». Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας, μεταδίδοντας το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα, την ελληνική κουλτούρα και το ανυπέρβλητο «ελληνικό καλοκαίρι».

Όπως επισημαίνει ο ΕΟΤ, με αυτόν τον τρόπο αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα τη μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης. Έτσι, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας το brand name της ως τον πιο δυνατό – ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του newsbreak. Ακολουθήστε το newsbreak σε Instagram, Facebook, Viber και Twitter.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ