ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΈκτος νεκρός από το γηροκομείο στο Ασβεστοχώρι - Στους 233 οι θάνατοι λόγω κορωνοϊού

Έκτος νεκρός από το γηροκομείο στο Ασβεστοχώρι – Στους 233 οι θάνατοι λόγω κορωνοϊού

Ένας ακόμη θάνατος, ο έκτος, που συνδέεται με το γηροκομείο «Αγία Κυριακή», στο Ασβεστοχώρι Θεσσαλονίκης, καταγράφηκε το βράδυ της Τρίτης. Πρόκειται για 88χρονο που νοσηλευόταν στην Πνευμονολογική κλινική του νοσοκομείου «Παπανικολάου».

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του makthes.gr, ο άτυχος ηλικιωμένος είχε υποκείμενα νοσήματα. Έτσι ο συνολικός αριθμός των θυμάτων του κορωνοϊού ανέβηκε στο 233.

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης