Επιστολή–κόλαφος του Πρ.Εμφιετζόγλου για την εθνική μας Άμυνα

Ο πρόεδρος του ομίλου εταιρειών ΜΗΧΑΝΙΚΗ, Πρόδρομος Εμφιετζόγλου, γνωστός για τις ευαισθησίες του όσον αφορά τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις, με επιστολή του στη Βουλή προς το προεδρείο και τους βουλευτές, ζητά άμεσα μέτρα για τον εξοπλισμό κυρίως του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά και γενικά των Ενόπλων Δυνάμεων.

Οι φρεγάτες είναι στο επίκεντρο αυτής της επιστολής-καλέσματος προς όλους για την ενίσχυση του Πολεμικού μας Ναυτικού, το οποίο αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ατού της Ελλάδας στο Αιγαίο, έστω και με απαρχαιωμένο στόλο.

Αναλυτικά η επιστολή του κ.Εμφιετζόγλου:

Η Ιστορία διδάσκει αυτούς που την θυμούνται και τιμωρεί αυτούς που την ξεχνούν

Οι φρεγάτες και το 1821

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Ελευθέριος Βενιζέλος ανέλαβε Κυβερνήτης της μικρής, πτωχής, Ελλάδος της Μελούνας, το 1910. Σε λιγότερο από 2 χρόνια και με τη βοήθεια Ελλήνων ευεργετών, δημιούργησε ισχυρό στόλο που με αρχηγό τον Ναύαρχο Κουντουριώτη έκλεισε τα τουρκικά πλοία στα Δαρδανέλλια και απελευθέρωσε τα νησιά μας του Βορείου Αιγαίου, την Καβάλα και το Άγιο Όρος.

Η Ιστορία διδάσκει αυτούς που την θυμούνται και τιμωρεί αυτούς που την ξεχνούν. 15 χρόνια έχουμε αφήσει το Ελληνικό Ναυτικό χωρίς αναβαθμίσεις, χωρίς νέες μονάδες, χωρίς σύγχρονο εξοπλισμό, χωρίς καν τορπίλες για τα νέα μας υποβρύχια 214, όταν δίπλα μας οι Τούρκοι χτίζουν συνεχώς νέα σύγχρονα πλοία, απαιτούν το μισό Αιγαίο, τα νησιά μας και τις θάλασσές μας στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο.

Και ενώ ύστερα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις περιμέναμε την υπογραφή της συμφωνίας με την Γαλλία για τις 2 υπερσύγχρονες Belh@rra, με άμεση κάλυψη 2 νοικιασμένες Fremm, μαζί με διπλωματική και στρατιωτική υποστήριξη, πληροφορηθήκαμε ότι η εν λόγω συμφωνία αναβάλλεται ή ματαιούται διότι είναι ακριβή και ότι πιθανώς θα διενεργηθεί «διεθνής διαγωνισμός».

Πόσος χρόνος όμως απαιτείται μέχρι να κατακυρωθεί ένας τέτοιος διαγωνισμός; Από την σύνταξη των προδιαγραφών, τις ενστάσεις των ενδιαφερόμενων, την προκήρυξη του διαγωνισμού, την αξιολόγηση, την κήρυξη του μειοδότη, τις νέες ενστάσεις και προσφυγές, και την διαδικασία του Ελεγκτικού Συνεδρίου απαιτούνται τουλάχιστον 2 χρόνια. Αν προσθέσουμε άλλα 3 χρόνια για την κατασκευή ή μετασκευή των πλοίων, καταλήγουμε σε 5-6 χρόνια.

Και τι θα κάνει το Ελληνικό Ναυτικό αυτά τα 5 χρόνια; Πόσο μπορεί με τα υπάρχοντα μέσα να καλύψει τις θάλασσές μας; Επίσης, ας μην ξεχνάμε ακόμη ότι έχουμε Ιερό καθήκον να προασπιστούμε τους αδελφούς μας στην Κύπρο μας, Πως θα μπορέσει το Ναυτικό μας να υπερασπισθεί την Μεγαλόνησό μας; Ή μήπως πάλι η Κύπρος «κείται μακράν»;

Άρα είναι απόλυτη ανάγκη να ενισχύσουμε το Ναυτικό μας προχθές! Οι Τούρκοι δεν καταλαβαίνουν από Διεθνές Δίκαιο, από διπλωματία, από συμβάσεις. Άλλωστε πότε τήρησαν την υπογραφή τους; Οι Τούρκοι ένα καταλαβαίνουν: την δύναμη. Την δύναμη που είναι απαραίτητη για την Πατρίδα μας ώστε να είναι «Σεβαστή στους φίλους και φοβερή στους εχθρούς».

Γιατί λοιπόν να αναβάλλουμε ή ματαιώνουμε τη συμφωνία για τις γαλλικές φρεγάτες; Είναι προφανές ότι και οι Αμερικάνοι και οι Γερμανοί και άλλες χώρες, θα επιθυμούσαν να μας πουλήσουν τα δικά τους πλοία. Υπάρχει όμως καλύτερη συνολική πρόταση από την γαλλική; Αν ναι, ας την επιλέξουν και ας υπογράψουν εντός μηνός. Αν όχι, ας υπογράψουν με την Γαλλία, η οποία μας καλύπτει με στρατιωτική συμφωνία και μας υποστηρίζει στους κόλπους της Ε.Ε., όπου η φιλότουρκη Γερμανία για άλλη μια φορά, διαχρονικά είναι εναντίον της Πατρίδος μας.

Διαβάσαμε ότι η Κυβέρνηση θεωρεί το όλο τίμημα ολίγον ακριβό. Πέραν της γενικής αρχής «το ακριβό είναι πολλές φορές και καλό και τελικά πιο φθηνό», ας ζητήσει πρόσθετη έκπτωση στο συνολικό πακέτο. Και αν παραταύτα δυσκολεύεται οικονομικά να καλύψει τη δαπάνη, πιστεύω ότι όλοι οι Έλληνες θα συμβάλλουν πρόθυμα.

Να συστρατευθούμε λοιπόν όλοι οι απανταχού της γης, να συμβάλλουμε όλοι πλούσιοι και φτωχοί στον Ιερό σκοπό της σωτηρίας της Πατρίδας. Να δημιουργήσουμε «Ταμείον Ελληνικού Στόλου» υπό την αιγίδα του τ. Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Παυλόπουλου.

Τότε όλοι μας θα νιώθουμε υπερήφανοι για τη συμβολή μας και θα νιώθουμε συναισθηματικά δεμένοι με τα πλοία μας.

Αυτή είναι η καλύτερη, έμπρακτη συμμετοχή μας στην μνήμη, στην απότιση τιμής στους ήρωες του ’21.

Πρόδρομος Εμφιετζόγλου

(Πρόεδρος Δ.Σ Ομίλου Εταιρειών Μηχανικής)»

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Βαρύ κλίμα στο Μαξίμου με τα μπλόκα και την ακρίβεια

Πολύ βαρύ είναι το κλίμα στην κυβέρνηση με τον Γολγοθά χιλιάδων οικογενειών και επαγγελματιών στις εθνικές οδούς αλλά και με...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Η Φεράρι του παρασκηνίου

Πολύ έντονα συζητείται αυτές τις ημέρες το όνομα της Πόπης Σεμερτζίδου («Φεράρι» όπως την αποκαλούν) παρότι έχει χαθεί από τη...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Το παρασκήνιο με το Eurogroup και τα λεφτά στον Ζελένσκι

Στον λάκκο των λεόντων ρίχνεται νωρίς – νωρίς ο Κυριάκος Πιερακάκης στο Eurogroup το οποίο σε σύντομο χρόνο θα πρέπει...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ευχήθηκε για τα Χριστούγεννα με απόσπασμα από την Παλαιά Διαθήκη

Με ένα απόσπασμα από τον προφητικό λόγο του Ησαΐα στη Παλαιά Διαθήκη θέλησε να ευχηθεί για τα Χριστούγεννα η Κίμπερλι...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Φραπές»: «Πρωταγωνιστεί» στο ετήσιο κουίζ του Politico

Στο επίκεντρο του ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος βρέθηκε ο «Φραπές» Γιώργος Ξυλούρης και ο ΟΠΕΚΕΠΕ, καθώς το γνωστό διεθνές μέσο ενημέρωσης Politico...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Συμφωνείτε με την ίδρυση κόμματος από την Μαρία Καρυστιανού;

Η πρόσφατη παρέμβαση της Μαρίας Καρυστιανού με την οποία ουσιαστικά προανήγγειλε την ίδρυση «πολιτικής κίνησης», προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις ενώ οι...
ΕΛΛΑΔΑ

Πάνω από 2 ώρες καθυστέρηση σε δρομολόγιο τρένου Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Τεράστια ταλαιπωρία υπέστησαν οι επιβάτες του τρένου IC 56 της Hellenic Train, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ανήμερα των Χριστουγέννων....
ΕΛΛΑΔΑ

Τραγωδία στην Αττική Οδό: Νεκρός διανομέας μετά από τροχαίο

Θλίψη επικρατεί καθώς ένας ακόμη διανομέας έχασε τη ζωή του και αυτή τη φορά κάνοντας τη δουλειά του ανήμερα των...
ΕΛΛΑΔΑ

Μαρία Παππά: Ανατριχιάζει το προαίσθημα που είχε – «Σάπια αεροπλάνα»

Ανατριχίλα προκαλεί το προαίσθημα που είχε η 42χρονη Ελληνίδα αεροσυνοδός Μαρία Παππά που σκοτώθηκε στο αεροπορικό δυστύχημα με το μοιραίο...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης