Σαφές μήνυμα προς το Μέγαρο Μαξίμου ότι εφεξής πορεύεται μαζί με τον Αντώνη Σαμαρά έστειλε ο Κώστας Καραμανλής λέγοντας με αφορμή την ανακήρυξη του ως επίτιμου δημότη Καλαμάτας: «από σήμερα είμαστε και φίλοι και συντοπίτες».

Στο τέλος ήρθε η «τορπίλη»
Ο Κώστας Καραμανλής αναφέρθηκε στην κοινή πορεία και στους κοινούς αγώνες με τον κ. Σαμαρά.
Σημαντικό είναι το μήνυμα του επιλόγου : «να μη διαγράφουμε τους έμπειρους , θεωρητικά και πρακτικά, αλλά να τους ακούμε».
Εκλήφθηκε από το ακροατήριο ότι η διαγραφή του κ. Σαμαρά σήμανε θεωρητικά και εκείνη του κ. Καραμανλή.
Δείτε επίσης:


Πόσους είχε διαγράψει ο Καραμανλής Κ μάλιστα πιο έμπειρους από αυτόν;
Καραμανλής και Σαμαράς έχουν αποδείξει την μετριότητα τους, να μην μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά ούτε την σοβαρότατη κρίση εντός της ΝΔ και στην χώρα με τον αυταρχισμό του Μητσοτάκη. Εδώ Κύριοι δεν χωρούν συστάσεις και προτάσεις αλλά ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. Δεν μπορεί να αναγνωρίζετε και να παραδέχεστε ότι υπάρχει αμφισβήτιση των Θεσμών από την κυβέρνηση, και να το αμολάτε απλώς κάθε τρείς και μία. Να δράσετε αποτελεσματικά.