Lockdown 2 και κυκλοφορία στην Αττική: Μεγάλη αύξηση σε σχέση με το lockdown 1, μικρή μείωση σε σχέση με… πέρυσι!

Τι δείχνουν τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών

Must Read

Το lockdown φαίνεται να επηρέασε σε μικρό βαθμό τον κυκλοφοριακό φόρτο στις οδικές αρτηρίες της Αττικής. Συγκριτικά με ένα χρόνο πριν (που δεν είχαμε περιοριστικά μέτρα), η μείωση που καταγράφεται ανέρχεται μόλις στο 15,4%, ενώ κατά 37,5% είναι αυξημένη η κυκλοφορία στην Αττική μεταξύ του πρώτου και δεύτερου lockdown!

Τα σχετικά συμπεράσματα προκύπτουν από στατιστικά στοιχεία που έχουν επεξεργαστεί από την επιστημονική ομάδα του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας (ΚΔΚ) της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών (ΔΙΔΙΜΥ).

Η κυκλοφορία των οχημάτων ήταν κατά πολύ μειωμένη στο πρώτο lockdown, ενώ συνολικά η μεγαλύτερη μείωση φαίνεται να καταγράφεται σε κεντρικές Λεωφόρους, όπως η Πανεπιστημίου η Μεσογείων και η Συγγρού.

Συνολικά οι αρτηρίες με τη μεγαλύτερη επιβάρυνση είναι η Λ. Κηφισού, η Λ. Ποσειδώνος, η Βασιλίσσης Σοφίας και η Κηφισίας.

Όπως επισημαίνει με δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης: «Προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Το Κέντρο Διαχείρισης και Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο άντλησης έγκυρων στοιχείων και πληροφοριών που αξιοποιούνται από την Περιφέρεια και την Κεντρική Διοίκηση για την μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου καθώς και για την έγκαιρη ενημέρωση των οδηγών σε έκτακτες περιπτώσεις κινδύνων στο οδικό δίκτυο».

Κυκλοφοριακά Στοιχεία

Έπειτα από στατιστική ανάλυση κυκλοφοριακών στοιχείων που ελήφθησαν για περιόδους με lockdown και χωρίς (Μάρτιος και Δεκέμβριος 2019/2020) για 12 βασικές αρτηρίες της Αττικής, παρατηρούμε τα εξής:

  • Η κυκλοφορία κατά την διάρκεια του 2ου lockdown φαίνεται να αυξήθηκε κατά 37,5% σε σχέση με αυτήν του 1ου lockdown. Γεγονός που οφείλεται στη διαφοροποίηση των περιοριστικών μέτρων κατά τη δεύτερη φάση.
  • Στο 2ο lockdown όπως έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα, η κυκλοφορία μειώθηκε κατά 15,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Δεκέμβριος 2019) που δεν είχαμε ακόμα το θέμα της πανδημίας.
  • Η αντίστοιχη σύγκριση για το 1ο lockdown έδειξε ότι τον Μάρτιο του 2020 η κυκλοφορία στην Αττική ήταν 49,5% λιγότερη από αυτήν του Μαρτίου του 2019.

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν και τα ποσοστά μείωσης ή αύξησης της κυκλοφορίας ανάλογα με τη την χρονική περίοδο. Χαρακτηριστικά παραδείγματα:

  • Πανεπιστημίου (77,3% μείωση!), Πατησίων – Αλεξάνδρας (μόλις 3,8%-9,8% μείωση)
  • Μεσογείων – Συγγρού (έως και 59,8% μείωση)

Το ΚΔΚ λειτουργεί σε 24ωρη βάση και παρακολουθεί με κάμερες την κυκλοφορία στις κεντρικές αρτηρίες, ενώ οι συγκοινωνιολόγοι προχωρούν στην εκπόνηση νέων μελετών για τη βελτίωση των ρυθμίσεων φωτεινής σηματοδότησης σε διάφορους κόμβους με στόχο την επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αττικής.

Τα σχετικά στατιστικά στοιχεία έχουν επεξεργαστεί από το ειδικό επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου με το συντονισμό της αρμόδιας Εντεταλμένης Συμβούλου Τεχνικών Έργων Ε. Κοσμίδη, του Συμβούλου Μεταφορών Ε. Ματσούκη, του Συμβούλου Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής Κ. Λογοθέτη, του Προϊστάμενου της Διεύθυνσης Μητροπολιτικών Υποδομών της Περιφέρειας Αττικής Π. Καρυώτη και τουπροϊστάμενου του Κέντρου Διαχείρισης και Μελετών Κυκλοφορίας Α. Κουτσούρη.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

«Tελείωσα με την πολιτική» μάς… απειλεί ο Απόστολος Γκλέτσος

Απόστολος Γκλέτσος. Ηθοποιός, πρώην Δήμαρχος Στυλίδας, επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας στο Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας και επίδοξος αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ....
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Μια πεντάδα εθνικής μειοδοσίας από έναν πρώην «γαλάζιο»!

Ο Νίκος Καραγιαννακίδης, πρώην πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας στην Α’ Θεσσαλονίκης ο οποίος αποχώρησε από το κόμμα τον Ιανουάριο του...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Λιάνα Κανέλλη για Κωνσταντοπούλου «Τι προσωπικά να έχω με τη Ζωίτσα;»

Για τα καλά έχει φουντώσει η κόντρα ανάμεσα στην πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωής Κωνσταντοπούλου, και της βουλευτού του ΚΚΕ,...
SLIDER

ΟΗΕ: Ελληνική απάντηση στη δεύτερη ρηματική διακοίνωση της Λιβύης

Με ρυθμούς… χελώνας η ελληνική Κυβέρνηση αποφάσισε να απαντήσει στη δεύτερη ρηματική διακοίνωση της Λιβύης (κατατέθηκε την 27η Μαΐου στον...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Συμφωνείτε με την στρατηγική προσέγγιση Ελλάδος – Ισραήλ;

Τα τελευταία χρόνια οι σχέσεις Ελλάδος – Ισραήλ έχουν αναβαθμιστεί με αποτέλεσμα να υπάρχει εκτός από την γεωπολιτική ταύτιση σε...
ΕΛΛΑΔΑ

Διδυμότειχο: Σε σοβαρή κατάσταση δυο μικρά παιδιά στο νοσοκομείο

Στο νοσοκομείο στο Διδυμότειχο μεταφέρθηκαν σε σοβαρή κατάσταση δυο μικρά παιδιά. Το περιστατικό σήμανε συναγερμό στους γιατρούς όλων των ειδικοτήτων,...
SLIDER

Νέος Κόσμος: Η ανακοίνωση της Αστυνομίας για το… θρίλερ μυστηρίου με το νεκρό ζευγάρι

Πολλά είναι τα ερωτήματα που χρήζουν απάντησης για την περίεργη υπόθεση με το νεκρό ζευγάρι που εντόπισαν σε διαμέρισμα στον...
ΕΛΛΑΔΑ

29χρονος Ρομά κλέβει τα καλώδια της τηλεδιοίκησης στον Προαστιακό Αγίων Αναργύρων

Πολλά τα περιστατικά δολιοφθοράς στον ΟΣΕ δίπλα σε καταυλισμούς Ρομά, αλλά αυτή τη φορά ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο. Ένας 29χρονος Ρομά...

Διαβάζονται τώρα