ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑ«Ναι» σε όλα από την επιτροπή - Ανοίγουν τα mall και τα κέντρα αισθητικής

«Ναι» σε όλα από την επιτροπή – Ανοίγουν τα mall και τα κέντρα αισθητικής

Ανοίγουν τα καταστήματα και σε Θεσσαλονίκη - Κοζάνη

Η Επιτροπή των Λοιμωξιολόγων είπε «ναι» στις «πιέσεις» του υπουργείου Ανάπτυξης και έδωσε το «πράσινο φως» για περαιτέρω άνοιγμα στο λιανεμπόριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιτροπή των Ειδικών που συνεδριάζει από το πρωί της Παρασκευής, έδωσε το «ok» να ανοίξουν τα εμπορικά κέντρα, γνωστά ως mall, αλλά και τα κέντρα αισθητικής τα οποία παρέμεναν κλειστά σε όλη τη χώρα. Επιπλέον, η επιτροπή έκανε δεκτό το αίτημα να ανοίξει το λιανεμπόριο σε Θεσσαλονίκη και Κοζάνη με ραντεβού, το λεγόμενο click in shop. Μένει μόνο να διευκρινιστεί εάν η απόφαση θα τεθεί σε ισχύ από αύριο ή από τη Μεγάλη Δευτέρα, 26 Απριλίου. 

Οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν το απόγευμα  από τον γενικό γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτη Σταμπουλίδη ο οποίος θα συμμετέχει στην καθιερωμένη ενημέρωση των 18:00 με τον Νίκο Χαρδαλιά.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης