ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚρήτη: «Έσβησε» η 44χρονη που είχε υποστεί θρόμβωση μετά τον εμβολιασμό της

Κρήτη: «Έσβησε» η 44χρονη που είχε υποστεί θρόμβωση μετά τον εμβολιασμό της

Οι γιατροί αποσύνδεσαν τη μηχανική υποστήριξη της Γλυκερίας...

Αποσυνδέθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας από τη μηχανική υποστήριξη η 44χρονη Γλυκερία, μητέρα τριών παιδιών, που είχε υποστεί θρόμβωση μετά τον εμβολισμό της με AstraZeneca και νοσηλευόταν στο ΠΑΓΝΗ.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι γιατροί περίμεναν και τις τελευταίες εξετάσεις της άτυχης γυναίκας μήπως και διέκριναν ένα ίχνος ελπίδας για την κατάστασή της, αλλά αυτό που διαπίστωσαν ήταν ότι είχε επέλθει οριστικά ο εγκεφαλικός θάνατος.

Έτσι σε συνεννόηση με τον σύζυγο και την οικογένεια της γυναίκας, σταμάτησαν τη μηχανική υποστήριξή της.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης