ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΤάξις και ασφάλεια πάνω απ' όλα: Λήστεψαν πεζό αστυνομικό και του πήραν το κινητό του!

Τάξις και ασφάλεια πάνω απ’ όλα: Λήστεψαν πεζό αστυνομικό και του πήραν το κινητό του!

Βρισκόταν στο σημείο για υπηρεσιακούς λόγους με πολιτικά

Κανένας δεν είναι ασφαλής σε τούτη τη χώρα και αυτό ακριβώς έρχεται να επιβεβαιώσει το περιστατικό που συνέβη στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή των Πανεπιστημίων, με θύμα έναν… αστυνομικό!

Όπως καταγγέλλει ο 39χρονος, που βρισκόταν στο σημείο για υπηρεσιακούς λόγους με πολιτικά, τον πλησίασε ομάδα αγνώστων και ασκώντας του σωματική βία, του έκλεψαν το κινητό του τηλέφωνο και τράπηκαν σε φυγή.

Την υπόθεση ερευνά το Τμήμα Εγκλημάτων Κατά Ιδιοκτησίας της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης