ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΜε λοίμωξη διαγνώστηκε η Μαριέττα Γιαννάκου

Με λοίμωξη διαγνώστηκε η Μαριέττα Γιαννάκου

Στο νοσοκομείο Ναυπλίου μεταφέρθηκε εσπευσμένα, χθες το βράδυ η Μαριέττα Γιαννάκου, αφού ένιωσε δύσπνοια.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η πρώην υπουργός Παιδείας διαγνώστηκε με λοίμωξη και εντός του επόμενου 24ωρου αναμένεται να λάβει εξιτήριο.

H κυρία Γιαννάκου βρισκόταν στην Αργολίδα και συγκεκριμένα στο Κρανίδι Ερμιονίδας.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης