ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΝικητής βγήκε ο Γέροντας Εφραίμ - Εξιτήριο από το νοσοκομείο μετά από 1,5 μήνα με κορωνοϊό

Νικητής βγήκε ο Γέροντας Εφραίμ – Εξιτήριο από το νοσοκομείο μετά από 1,5 μήνα με κορωνοϊό

Εξιτήριο πήρε από το νοσοκομείο ο Γέροντας Εφραίμ, μετά από 1,5 μήνα σκληρής μάχης με τον «αόρατο εχθρό».

Συγκεκριμένα, ο ηγούμενος της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου νοσηλευόταν με κορωνοϊό στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ευαγγελισμού, ωστόσο, νωρίτερα σήμερα το πρωί οι γιατροί του επέτρεψαν να γυρίσει στο σπίτι και στην οικογένειά του. Μάλιστα, θα ακολουθήσει τις οδηγίες που έλαβε από το νοσοκομείο και θα συνεχίσει τη θεραπεία του σε κέντρο αποκατάστασης.

Οι γιατροί και οι νοσηλευτές αποχαιρέτισαν τον Γέροντα με συγκίνηση. Χθες, τον επισκέφτηκαν ο μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ Ιερώνυμος και ο διοικητής του Αγίου όρους, Αθανάσιος Μαρτίνος.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης