Oι καταναλωτές παγκοσμίως έχουν, πλέον, ολοένα και πιο υψηλές απαιτήσεις από την τεχνολογία για την ικανοποίηση τόσο των επαγγελματικών, όσο και των προσωπικών τους αναγκών.
Η νέα κοινότητα χρηστών που δημιουργείται και διατηρεί στενή σχέση με την τεχνολογία, την οποία αξιοποιεί για να ενδυναμώσει κάθε έκφανση της δημιουργικότητας της, αποτελεί το 28% του πληθυσμού στην Ελλάδα (σ.σ. αφορά τους χρήστες smartphone 25 – 54 ετών), σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η Samsung Ηellas, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Pollfish.
Η Samsung ονόμασε τη νέα κοινότητα «New Work Tribe», καθώς ο κύριος άξονας της ζωής της, που επηρεάζεται από τη χρήση της τεχνολογίας, είναι η εργασία, η οποία συνυπάρχει με την ψυχαγωγία χωρίς διακριτά όρια.
Διατηρεί στενή σχέση με την τεχνολογία
Η «New Work Tribe» ηλικιακά ανήκει στους μεγαλύτερους millennials (27-45), είναι multitasking σε ποσοστό 71%, με το επάγγελμα να αποτελεί το πάθος της (89%), ενώ το κύριο χαρακτηριστικό της είναι ότι διατηρεί στενή σχέση με την τεχνολογία, την οποία αξιοποιεί για να ενδυναμώσει κάθε έκφανση της δημιουργικότητάς της.
Γι’ αυτήν την κοινότητα, η τεχνολογία και ειδικά το smartphone, είναι το κύριο εργαλείο εργασίας και ψυχαγωγίας της, με το 94% να έχει περισσότερες απαιτήσεις και να αναζητά δυνατές αποδόσεις, ενώ ταυτόχρονα επιθυμεί περισσότερες και βελτιωμένες εφαρμογές. Το 70% αυτής της κοινότητας χρησιμοποιεί το smartphone για ψυχαγωγία (π.χ. για παρακολούθηση ταινιών και σειρών, για gaming) ενώ είναι συνδεδεμένη στα social media, δημιουργώντας περιεχόμενο γι΄ αυτά σε ισάριθμο ποσοστό (70%).