ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣυναγερμός στην Πάτρα: Ασθενής με κορωνοϊό το έσκασε από το νοσοκομείο!

Συναγερμός στην Πάτρα: Ασθενής με κορωνοϊό το έσκασε από το νοσοκομείο!

Εκτενείς αναζητήσεις από την ΕΛΑΣ!

Κόκκινος συναγερμός σήμανε, χθες το βράδυ, στις αστυνομικές και υγειονομικές αρχές της Πάτρας, καθώς ένας 45χρονος που νοσεί από κορωνοϊό έφυγε από το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλευόταν.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο ασθενής έφυγε από το νοσηλευτήριο στο οποίο είχε μεταφερθεί καθώς πάσχει από κορωνοϊό και αμέσως η διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος ενημέρωσε της ΕΛ.ΑΣ. Περιπολικά, άρχισαν αμέσως να σαρώνουν την περιοχή προκειμένου να εντοπίσουν τον άνδρα και να το μεταφέρουν εκ νέου στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο -από όπου το έσκασε- για να συνεχίσει τη νοσηλεία του.

peripoliko

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, πρόκειται για 45χρονο από την Κάτω Αχαία.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης