ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΦρίκη: Δηλητηρίασαν σκυλίτσα στον Βόλο μόλις γέννησε!

Φρίκη: Δηλητηρίασαν σκυλίτσα στον Βόλο μόλις γέννησε!

Τα 8 κουτάβια αναζητούν φροντιστές

Ορφανά έμειναν αμέσως μόλις ήρθαν στη ζωή, 8 κουταβάκια στον Βόλο, αφού κάποιος ασυνείδητος δηλητηρίασε τη μητέρα τους, μόλις γέννησε!

Η αδέσποτη σκυλίτσα βρέθηκε νεκρή σε δασώδη περιοχή, με την Φιλοζωική ομάδα Βόλου, να αναζητά φροντιστές. Όπως έγραψε στο Facebook:

«Και η βαρβαρότητα συνεχίζεται… Η μαμά αδέσποτη σκυλίτσα γέννησε τα 8 μωρά της στη Κριθαριά, κι αμέσως μετά τη σκότωσαν με δηλητήριο. Αναζητούμε φροντιστές για τα μωρά, δεν θα επιβιώσουν».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης