ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΟδηγός πήγαινε ανάποδα στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης στο ύψος της Λάρισας

Οδηγός πήγαινε ανάποδα στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης στο ύψος της Λάρισας

Ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιο ατύχημα

Πανικός επικράτησε στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, όταν οδηγός κινούνταν στο αντίθετο ρεύμα, με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη, στο ύψος της Λάρισας.

Τα περιπολικά αμέσως εντόπισαν το αυτοκίνητο και το σταμάτησαν σε ασφαλές σημείο στην εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης στο ρεύμα ανόδου. Σημειώνεται πως ο οδηγός μπήκε στον αυτοκινητόδρομο από το ύψος του κόμβου της Νίκαιας Λάρισας, γύρω στις 08:30 το πρωί της Παρασκευής.

Ευτυχώς – σύμφωνα με το larissanet – δεν προκλήθηκε κάποιο τροχαίο από το απρόοπτο, ωστόσο, για λίγη ώρα έκλεισαν τα διόδια Μοσχοχωρίου.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης