Σοκ! Έμειναν άπραγοι παρότι γνώριζαν τι μπορεί να συμβεί

Η κυβέρνηση αγνόησε επί 11 μήνες τις δραματικές καταγγελίες του ΟΣΕ Θεσσαλονίκης

Must Read

Αίσθηση προκάλεσε η χθεσινή αποκάλυψη της «δημοκρατίας», με την επιστολή-κόλαφο που έστειλαν οι σιδηροδρομικοί της Θεσσαλονίκης προς τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ τον περασμένο Απρίλιο και ανέφεραν ότι «δεν λειτουργεί τίποτα, ούτε καν η φωτοσήμανση από τη Θεσσαλονίκη έως την Αθήνα».

Στην ίδια επιστολή περιέγραφαν τις τραγικές συνθήκες και ελλείψεις του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας, και ότι καμία απολύτως ενέργεια δεν έγινε από τότε έως την ημέρα του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, κάτι για το οποίο πρέπει να λογοδοτήσουν οι αρμόδιοι του ΟΣΕ.

Τα αποκαλυπτικά έγγραφα για τα προβλήματα του συστήματος τηλεχειρισμού

Εκτός αυτής της αδράνειας, θα πρέπει να σημειωθεί ότι κατά την έρευνα της «δημοκρατίας» στον σταθμό της Θεσσαλονίκης έγινε γνωστό ότι «στην Αθήνα, στη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη χρησιμοποιούμε ακριβώς το ίδιο σύστημα ελέγχου, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό, γιατί δεν θα λειτουργούσε σωστά όλος ο κεντρικός άξονας της χώρας», όπως μας είπαν χαρακτηριστικά.

Με απαρχαιωμένα συστήματα που υπολειτουργούν και σε συνθήκες που θυμίζουν τριτοκοσμικές χώρες αναγκάζονται να εργάζονται οι υπάλληλοι στον σταθμό ΤΧ1 στη Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για τον μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο, καθώς ενώνονται οι γραμμές Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, όπως και η γραμμή με κατεύθυνση την Αθήνα και τη Φλώρινα.

Ο σταθμάρχης της Θεσσαλονίκης Παύλος Πετσάβας, εμφανώς αγανακτισμένος με όσα γράφονται και ακούγονται για τους σιδηροδρομικούς καταγγέλλει όλα όσα συμβαίνουν στον χώρο εργασίας και όχι μόνο.

«Έχουν γίνει αμέτρητες αναφορές για τα προβλήματα που έχει το δίκτυο στη συγκεκριμένη περιοχή, χωρίς όμως να έχει γίνει κάποια κίνηση για τη διόρθωση αυτού. Πρέπει άμεσα να φτιαχτεί η φωτοσήμανση και να δοθεί σε λειτουργία το σύστημα ασφαλείας ATCS, για να υπάρξει το επιθυμητό επίπεδο ασφαλείας» είπε, ενώ παράλληλα τονίζει πως ένα άλλο σημαντικό κομμάτι είναι η σωστή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού, ώστε να διαχειριστεί αυτά τα εργαλεία.

Η τραγική κατάσταση ακόμη και των συνθηκών εργασίας στον σταθμό της Θεσσαλονίκης φαίνεται και από το γεγονός ότι στο παλαιό κτίριο, όπου γίνεται ο έλεγχος διέλευσης των τρένων, υπάρχουν ποντίκια, ενώ μέσα στον πίνακα ελέγχου κυκλοφορίας υπάρχει ποντικοφάρμακο, καθώς έχουν εισέλθει μέσα σε αυτόν τα τρωκτικά και καταστρέφουν τα καλώδια.

Η ποντικοπαγίδα και τα φαγωμένα καλώδια στο σύστημα ελέγχου

Στη Θεσσαλονίκη, αλλά και έως την Αλεξανδρούπολη, όλα σήμερα λειτουργούν χειροκίνητα και κανονιστικά, δηλαδή με τους κανονισμούς που ίσχυαν πριν από τριάντα και σαράντα χρόνια και όπως λέει ο κ. Πετσάβας: «Πολλές είναι οι φορές που ενώ δίνεται εντολή από το ηλεκτρονικό σύστημα, δεν είναι σαφές αν έχει πραγματοποιηθεί ή όχι και απαιτείται η παρουσία ανθρώπου, που θα πρέπει να διενεργήσει την εντολή αυτή χειροκίνητα».

Τέλος, στην επιστολή που έστειλαν προς τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ και αποκάλυψε η «δημοκρατία» ζητούν, στο τέλος αυτής, την αλλαγή λειτουργίας και τη χρησιμοποίηση κλειδούχων, για να «πέσει» το σύστημα με αυτόν τον τρόπο, να αναγκάσει τους υπουργούς να φτιάξουν νέο σιδηρόδρομο στην πατρίδα, γιατί έβλεπαν την αδιαφορία των αρμοδίων.

Τόσο καλά…

Σημειώνεται πως αναμενόταν να επισκεφτεί το σημείο ο κ. Γεραπετρίτης, ωστόσο επισκέφτηκε μόνο τον σταθμό στη Θεσσαλονίκη.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

«Σπάνε» τα τηλέφωνα των γαλάζιων βουλευτών της περιφέρειας…

Εξαιρετικά οδυνηρό το καλοκαίρι για τους γαλάζιους βουλευτές της περιφέρειας, σε όλη την Ελλάδα. Ενδεικτικό το γεγονός ότι αποφεύγουν τις...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Σκυλεύει νεκρούς ο Άδωνις

Ανάρτηση έμεσμα στο Χ από τον... μαέστρο της τοξικότητας
SLIDER

Σιγή ιχθύος από την Κυβέρνηση για τα όσα μαρτύρησε ο Ζελένσκι

Σιγή ασυρμάτου, παιχνίδι της σιωπής, μούγκα στη στρούγκα, αποσιώπηση. Όποια έκφραση ή λέξη και να χρησιμοποιήσει κανείς, θα περιγράψει άψογα...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέο δημοσίευμα Politico για ΟΠΕΚΕΠΕ: «Διευρύνεται η έρευνα για απάτη με κονδύλια της ΕΕ στην γεωργία της Ελλάδας»

Το Politico συνεχίζει το… πετσόκομμα της κυβέρνησης για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ. Την Παρασκευή δημοσίευσε νέο ρεπορτάζ με τίτλο: «Διευρύνεται...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στην αυλή του Μεγάρου το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

Φωτιές μέσα στο Μαξίμου απειλούν να ανάψουν όσα συζητούν στην Κρήτη και ειδικά στα Χανιά, για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ....
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Υπάρχει πολιτική ευθύνη στην υπόθεση της «αγρότισσας με τη Ferrari»;

Τις τελευταίες ημέρες την επικαιρότητα μονοπωλεί η προκλητική υπόθεση με την αγρότισσα η οποία έκανε επίδειξη πλούτου με πολυτελή αυτοκίνητα...
ΕΛΛΑΔΑ

Ηλεία: Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς – Σε ύφεση και στην Κεφαλονιά

Καλύτερη είναι η εικόνα στις φωτιές που ξέσπασαν το απόγευμα της Παρασκευής στην Ηλεία και συγκεκριμένα στο χωριό Χελιδόνι της...
SLIDER

Κερατέα: Σε ύφεση η φωτιά – Απανωτά 112 μέσα στη νύχτα – Αναφορές ότι βρέθηκε γκαζάκι

Σε ύφεση βρίσκεται το πρωί του Σαββάτου το πύρινο μέτωπο που ξέσπασε χθες το απόγευμα στην Κερατέα που είχε ως...
SLIDER

Συνεχίζονται οι θυελλώδεις άνεμοι – Ακραίος κίνδυνος φωτιάς – Κανονικά τα δρομολόγια των πλοίων

Οι θυελλώδεις άνεμοι έως 8 μποφόρ στο Αιγαίο θα είναι και σήμερα, Σάββατο το κύριο χαρακτηριστικό του καιρού, δημιουργώντας επικίνδυνες...

Διαβάζονται τώρα