ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΝτροπή: Βανδάλισαν το ποδήλατο στη μνήμη αθλήτριας που την παρέσυρε φορτηγό

Ντροπή: Βανδάλισαν το ποδήλατο στη μνήμη αθλήτριας που την παρέσυρε φορτηγό

Κάποιοι δεν έχουν ιερό και όσιο...

Κανένας σεβασμός από ασυνείδητους, τουλάχιστον, στη Θεσσαλονίκη που νομίζουν πως είναι… μεγάλοι μάγκες.

Βανδάλισαν το λευκό ποδήλατο που βρίσκεται στην συμβολή των Αγίου Δημητρίου και Γρηγορίου Λαμπράκη στη μνήμη της αθλήτριας Δήμητρας Ιορδανίδου.

Η αθλήτρια έχασε τη ζωή της τον Νοέμβριο του 2021, όταν το ποδήλατό της παρασύρθηκε από διερχόμενο φορτηγό.

Η πινακίδα πάνω στο ποδήλατο έγραφε «Καμία ποδηλάτισσα λιγότερη. Δημητρούλα λείπεις».  Και αυτό το μήνυμα πήγαν και έσβησαν με σπρέι, όπως φαίνεται στη φωτογραφία που δημοσιοποίησαν οι  «ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ».

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης