Η πλήρης αδιαφορία της διοίκησης του Υπερταμείου για την καθημερινή λειτουργία των ΔΕΚΟ, που υποτίθεται πως εποπτεύει και συμβουλεύει ώστε να γίνουν καλύτερες, αποτυπώθηκε στην κατάντια των αστικών συγκοινωνιών. Χρειάστηκαν πυροσβεστικές παρεμβάσεις από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών ώστε να βρεθούν κονδύλια για να βγουν στον δρόμο περισσότερα λεωφορεία και να κυκλοφορήσουν περισσότεροι συρμοί του μετρό. Μόνο με την κυκλοφορία δύο πρόσθετων συρμών μειώθηκε ο χρόνος αναμονής στο μετρό!
Το ερώτημα είναι, βέβαια, γιατί πρέπει να το κάνει αυτό ο υπουργός και να μην το κάνει η διοίκηση του Υπερταμείου. Όπως και γιατί δεν είχε ήδη παρέμβει ώστε να αναζητηθούν οι… αγνοούμενοι οδηγοί που έχουν αποσπαστεί σε άλλες υπηρεσίες (όπως βουλευτές που δεν εξελέγησαν κ.λπ.). Πάλι έβαλε το χέρι της η πολιτική ηγεσία του υπουργείου.
Επίσης, γιατί δεν παρεμβαίνει με προτάσεις και στοιχεία, με βάση την επεξεργασία των δεδομένων από την έως τώρα χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου; Ποιος ακριβώς θεωρεί ότι είναι ο ρόλος της, εκτός από το να λαμβάνει παχυλότατες αμοιβές; Πάντως, με αυτά και με αυτά, η κυρία Αικατερινάρη έχει ειδοποιηθεί να μη βάζει τουλάχιστον εμπόδια στις κυβερνητικές πρωτοβουλίες σε διάφορες ΔΕΚΟ που ελέγχει το Υπερταμείο