Κι άλλοι στο σκαμνί για το έγκλημα στα Τέμπη

Ο εφέτης ανακριτής θα ασκήσει ποινικές διώξεις σε νέους εμπλεκομένους σχετικά με τις ευθύνες που οδήγησαν στην τραγωδία των Τεμπών

Must Read

Στην τελική ευθεία είναι ο εφέτης ανακριτής Σωτήρης Μπακαΐμης για την άσκηση ποινικών διώξεων και σε άλλους εμπλεκομένους σχετικά με τις ευθύνες που οδήγησαν στη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Ο δικαστικός λειτουργός που χειρίζεται την υπόθεση της σύγκρουσης των τρένων που οδήγησε στον θάνατο 57 ανθρώπους αναμένεται μέσα στα επόμενα 24ωρα να απαγγείλει κατηγορίες με βάση τα πορίσματα των δικαστικών πραγματογνωμόνων αλλά και μαρτυρικές καταθέσεις.

Μεταξύ άλλων ερευνά τυχόν ποινικές ευθύνες των διοικητικών συμβουλίων του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, στελεχών της ιταλικής Hellenic Train και της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), αλλά και υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου Μεταφορών.

Παραλείψεις

Οι ευθύνες αφορούν πράξεις ή παραλείψεις τους την περίοδο 2016-2023. Στο μεταξύ, μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας, το οποίο έχει παραληφθεί από τον ΟΣΕ. Ηδη έχει παραδοθεί το τμήμα από το Πλατύ μέχρι τη Θεσσαλονίκη, τον Στρυμόνα και τον Προμαχώνα. Εξάλλου, πριν από έναν μήνα παραδόθηκε το τμήμα από το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) ως την Οινόη και στις 19 Σεπτεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί το τμήμα Οινόη – Τιθορέα.

Με την παράδοση όλων των τμημάτων του έργου, ο άξονας από την Αθήνα ως τη Θεσσαλονίκη θα τηλεδιοικείται πλήρως, ενώ το σύστημα επιτήρησης και ελέγχου συρμών ETCS αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Νοεμβρίου.

Στο νέο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας στη Λάρισα θα παρέχεται σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση για τις αμαξοστοιχίες και τα σημεία που βρίσκονται κατά μήκος 200 χιλιομέτρων. Με το σύστημα τηλεδιοίκησης θα δύναται να διορθώνονται λάθη από σταθμάρχες, προλαβαίνοντας ατυχήματα. Ειδικότερα, θα μπορεί να γίνονται παρεμβάσεις στα κλειδιά των γραμμών σε συνεννόηση με τους κατά τόπους σταθμάρχες.

Στο Κέντρο Ελέγχου θα γίνεται απεικόνιση σε πραγματικό χρόνο της κίνησης των συρμών από την έξοδο του Δομοκού μέχρι το Αιγίνιο σε μήκος 200 χιλιομέτρων. Αν αυτά λειτουργούσαν τον περασμένο Φεβρουάριο, θα είχε αποτραπεί η σιδηροδρομική τραγωδία…

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This