Μετρό Θεσσαλονίκης: Τον Νοέμβριο θα παραδοθεί σε λειτουργία η κύρια γραμμή!

Μέσα στο καλοκαίρι του 2025 θα έχει ολοκληρωθεί και η επέκταση προς Καλαμαριά

Την αισιοδοξία του πως το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα πάψει να είναι… ανέκδοτο και θα γίνει πραγματικότητα εξέφρασε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, ο οποίος ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών κατασκευής από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ελληνικό Μετρό Α.Ε, Νίκο Κουρέτα, και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της κατασκευής Άκτωρ, θυγατρικής του Ομίλου Intrakat, Αλέξανδρο Εξάρχου.

Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε στο Αμαξοστάσιο του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ στην συνέχεια, οι τρεις τους επιβιβάστηκαν μαζί με εκπροσώπους των τοπικών ΜΜΕ σε συρμό του μετρό, ο οποίος πραγματοποίησε για πρώτη φορά όλη τη διαδρομή της βασικής γραμμής, χωρίς μηχανοδηγό, αλλά μεταφέροντας επιβάτες, για να καταλήξει στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, όπου και έγινε ξενάγηση στις εγκαταστάσεις.

«Τον Νοέμβριο θα έχουμε παραδώσει σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοίχημα για την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Δεν είναι ένα στοίχημα που αφορά μόνο τη βελτίωση της ζωής της πόλης. Θα είναι μία μεγάλη καμπή για την αυτοπεποίθηση της πόλης ώστε να μπορέσει να δει το μέλλον της διαφορετικά», ανέφερε ο κ. Ταχιάος και πρόσθεσε πως «η Θεσσαλονίκη είναι μία πόλη που μπορεί να ατενίζει το μέλλον με πολλή αισιοδοξία».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Άκτωρ δήλωσε: «Έχουμε δεσμευθεί ότι το Μετρό θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο έργο και βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη από τη δική μας πλευρά. Δώσαμε μία υπόσχεση ότι μόλις αναλάβουμε την διοίκηση της Άκτωρ, θα επιταχύνουμε τις εργασίες στο μετρό με απόλυτη προτεραιότητα. Και εγώ προσωπικά, όσο και η ομάδα μου, παρακολουθούμε καθημερινά την εξέλιξη του έργου, ώστε να διασφαλίσουμε ότι αυτό θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο του 2024. Δεν βλέπουμε κάποιο κώλυμα αυτή τη στιγμή και έχουμε την ισχυρή πεποίθηση ότι η ολοκλήρωση του έργου θα γίνει εντός του χρονοδιαγράμματός του».

Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία του έργου, τα οποία αναφέρονται σε δελτίου Τύπου του Ομίλου Intrakat, έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί τα έργα πολιτικού μηχανικού των 13 σταθμών της κύριας γραμμής, καθώς και η εγκατάσταση των περισσοτέρων ηλεκτρομηχανολογικών (Η/Μ) συστημάτων. Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές των Η/Μ συστημάτων που αναμένεται να ενταθούν τους επόμενους μήνες, αλλά και η εγκατάσταση του συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Τον φετινό Νοέμβριο θα παραδοθεί στο Ελληνικό Δημόσιο το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης, όσον αφορά την κύρια γραμμή, ενώ μέσα στο καλοκαίρι του 2025 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η επέκταση προς Καλαμαριά, ώστε να λειτουργήσει και να διασυνδεθεί με την κύρια γραμμή.

Υπολογίζεται πως το Μετρό Θεσσαλονίκης θα εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 315.000 πολίτες και με τη λειτουργία του υπολογίζεται ότι θα περιορίσει την κυκλοφορία των ΙΧ κατά 60.000 και θα οδηγήσει σε μείωση των ρύπων CO2 κατά 212 τόνους, ημερησίως, αλλά και σε σημαντικά οφέλη στο ισοζύγιο πληρωμών της χώρας, λόγω της μείωσης της κατανάλωσης υγρών καυσίμων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υπενθυμίζεται ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης (βασική γραμμή) έχει μήκος γραμμής 9,6 χλμ., 13 σύγχρονους σταθμούς και ένα Αμαξοστάσιο συνολικής έκτασης 55 στρεμμάτων στην περιοχή της Πυλαίας. Το έργο της επέκτασης προς Καλαμαριά θα περιλαμβάνει πέντε νέους Σταθμούς («Νομαρχία», «Καλαμαριά», «Αρετσού», «Νέα Κρήνη» και «Μίκρα») με μήκος υπόγειας γραμμής 4,78 χλμ.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Γκίλφοϊλ-Πιερρακάκης και στο… βάθος Eurogroup

Για δεύτερη φορά θα έχουν τετ α τετ
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Μπρος – πίσω Θεοδωρικάκου με τους Κινέζους

Σωρεία τηλεφωνημάτων έκαναν οι Κινέζοι σε υπουργούς ώστε να παραστούν στη χθεσινοβραδινή εκδήλωση του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου, ωστόσο εισέπρατταν μόνο αρνήσεις...
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Καταρρέει η ΝΔ στην Αιτωλοακαρνανία!

Οι εσωκομματικές εκλογές πρακτικά ακυρώθηκαν
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Απάντηση του ΥΠΕΞ στην Τουρκία για Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό

Απάντηση της εκπροσώπου Υπουργείου Εξωτερικών, Λάνας Ζωχιού, σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τη σημερινή δήλωση του Εκπροσώπου του Υπουργείου Εξωτερικών...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ρουβίκωνας: Παρέμβαση στο γραφείο του Στράτου Σιμόπουλου για τα Τέμπη

Παρέμβαση του Ρουβίκωνα την Παρασκευή στο πολιτικό γραφείο του βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης, Στράτου Σιμόπουλου, για τις δηλώσεις του αναφορικά με...
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Δημοσκόπηση: Ωφέλησε την Ελλάδα η επίσκεψη Ζελένσκι;

Δεκτός με κάθε επισημότητα έγινε ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντιμίρ Ζελένσκι από την πολιτειακή και πολιτική ηγεσία της Ελλάδας, υπογράφοντας μάλιστα...
ΕΛΛΑΔΑ

Τραγωδία στη Σαλαμίνα: Νεκρός ο οδηγός αυτοκινήτου που έπεσε στη θάλασσα

Τραγωδία σημειώθηκε αργά το απόγευμα στα Παλούκια της Σαλαμίνας, με οδηγό αυτοκινήτου να χάνει τη ζωή του μετά από πτώση...
ΕΛΛΑΔΑ

Σαντορίνη: Χειροπέδες σε 48χρονο για «πειρατεία» συνδρομητικών καναλιών

Στη σύλληψη ενός 48χρονου για «πειρατεία» συνδρομητικών καναλιών προχώρησαν την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου αστυνομικοί της Διεύθυνσης Δίωξης Κυβερνοεγκλήματος του Αρχηγείου...
ΕΛΛΑΔΑ

Αλλάζουν τα πάντα στα πατίνια – Αυστηροί κανόνες και «καμπάνες»

Στην ακανόνιστη στάθμευση των πατινιών που δημιουργούν το αδιαχώρητο στα πεζοδρόμια της πόλης, δυσκολεύοντας τις μετακινήσεις των πεζών, είναι αποφασισμένη...

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης