ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑκρωτηρίασαν το χέρι 52χρονου εργάτη που έπαθε ηλεκτροπληξία στη Σκιάθο

Ακρωτηρίασαν το χέρι 52χρονου εργάτη που έπαθε ηλεκτροπληξία στη Σκιάθο

Νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στο «Γεννηματάς»

Σε κρίσιμη κατάσταση στην εντατική μονάδα του Γεννηματά νοσηλεύεται ένας 52χρονος εργάτης συνεργείου εργολαβίας της ΔΕΔΔΗΕ που υπέστη βαριά ηλεκτροπληξία στη Σκιάθο. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο τραυματισμός συνέβη κατά την εκτέλεση εργασιών όταν ο 52χρονος προσπάθησε να κόψει ένα καλώδιο και υπέστη ηλεκτροπληξία σοβαρής μορφής. Αμέσως σήμανε συναγερμός με το προσωπικό του κέντρου Υγείας να καταφέρνει να σώσει τη ζωή του 52χρονου, όμως λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης αποφασίστηκε η μεταφορά του σε ιατρικό κέντρο στην Αθήνα. Η μεταφορά πραγματοποιήθηκε με αεροδιακομιδή από το Αεροδρόμιο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης στις 12:10 χθες Κυριακή προς το Γεώργιος Γεννηματάς. Η κατάστασή του παραμένει ακόμη ιδιαιτέρως κρίσιμη. Οι γιατροί προχώρησαν σε επέμβαση ακρωτηριασμού του δεξιού χεριού του 52χρονου από τα Φάρσαλα. 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης