ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΜυτιλήνη: Δώρο ζωής από μια 53χρονη

Μυτιλήνη: Δώρο ζωής από μια 53χρονη

Το μεγαλύτερο δώρο, αυτό της ζωής προσέφερε μια 53χρονη σε συνανθρώπους της. Όταν διαπιστώθηκε πως ήταν κλινικά νεκρή, η οικογένεια της αποφάσισε να δωρίσει τα όργανα της.

Μιλώντας στην ΕΡΤ Αιγαίου ο διευθυντής της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας στο Βοστάνειο νοσοκομείο της Μυτιλήνης Ευθύμιος Ζιώγας είπε: «ήταν μια νέα γυναίκα, καθόλα υγιείς, που μπήκε στο νοσοκομείο με βαρύ εγκεφαλικό που εξελίχθηκε πολύ άσχημα και κατέληξε».

«Ο σύζυγός της όταν έμαθε ότι είναι εγκεφαλικά νεκρή, θέλησε η γυναίκα του να ζήσει μέσα από κάποιους άλλους ανθρώπους και ξεκίνησε η προετοιμασία για τη λήψη οργάνων. Ελήφθησαν οι νεφροί, το ήπαρ και η καρδιά και μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης».

Διαβάστε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης