Μεγάλη ένταση επικράτησε μετά την λήξη της πορείας υπέρ της Παλαιστίνης, που πραγματοποίησαν σήμερα στην Αθήνα, διάφορες συλλογικότητες. Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, λίγο πριν τις 22.00, μία ομάδα ατόμων επιτέθηκε με πέτρες και φωτοβολίδες σε αστυνομικές δυνάμεις, στην συμβολή της λεωφόρου Κηφισίας με την οδό Πανόρμου.
Λίγη ώρα αργότερα σημειώθηκαν μικρής έκτασης επεισόδια και έξω από τη στάση του μετρό Πανόρμου.
Οι αστυνομικοί προχώρησαν στην προσαγωγή 20 ατόμων, 16 αντρών και 4 γυναικών. Τέλος, κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία στις λεωφόρους Κηφισίας και Κατεχάκη, καθώς ολοκληρώθηκαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που είχαν εφαρμοστεί από την τροχαία λόγω της πορείας διαμαρτυρίας.
https://exchange.glomex.com/video/v-d4pshntgpcop?integrationId=40599w17mbz7o7uw







